مسوول دفتر خادمیاران آستان قدس رضوی دزفول سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: دفتر خادمیاران آستان رضوی دزفول با همکاری دانشکده سما واحد دزفول، با تهیه‌ ملزومات تولید ماسک سه لایه، اقدام به تولید روزانه یکهزار ماسک بهداشتی  کرده و بصورت رایگان بین مردم و مراکز درمانی توزیع می‌کند.

رضا آیت افزود: امید است با تلاش‌ نهادهای مختلف و تهیه و توزیع اقلام بهداشتی یاری رسان مردم باشیم.

وی اظهارداشت: با توجه به کمبود امکانات بهداشتی موجود در شهرستان به منظور توزیع رایگان مایحتاج بهداشتی شهروندان، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی و هیأت روضةالزهرای دزفول با همکاری دانشکده سما و با مجوز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اقدام به راه‌اندازی خط تولید ماسک کرده است.

مسوول دفتر خادمیاران آستان قدس رضوی دزفول افزود: این کارگاه با حضور بدون مزد و جهادی نزدیک به ۵۰ نفر از بانوان خادمیار رضوی شهرستان دزفول فعالیت خود را آغاز کرده و روزانه قادر به تولید یکهزارو ۵۰۰ ماسک بهداشتی با کیفیت مرغوب است.

وی گفت: هزینه‌ تهیه‌ پارچه‌های مورد استفاده در کارگاه به طور کامل توسط خیرین شهرستان دزفول تأمین شده است و ماسک‌های تولیدی به صورت رایگان در اختیار مراکز بهداشتی و عموم مردم قرار خواهند گرفت.

تاکنون آزمایش کرونای ۷۴ نفر از بیماران بستری در بیمارستان بزرگ دزفول مثبت شده است.

۴۳ نفر از این بیماران از شهرستان دزفول، ۱۳ نفر خارج از حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول، ۱۵ نفر از شوش و سه نفر از گتوند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.