به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم هفته گذشته نیز یک زن 93 ساله بیمار نیز پس از هفت روز بستری از همین بخش ترخیص شده بود.

سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی روز پنچ شنبه در گفت و گوی خبری روزانه این وزارتخانه، اظهار داشت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته های آزمایشگاهی، ۲ هزار و ۳۸۹ مورد جدید ابتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد و با این حساب، مجموع بیماران مبتلا به این بیماری تا امروز هفتم فروردین ۱۳۹۹ به ۲۹ هزار و ۴۰۶ تَن رسید.

کیانوش جهانپور همچنین تعداد افراد بهبود یافته و ترخیص شده را نیز ۱۰ هزار و ۴۵۷ تَن دانست، و گقت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 157 تَن از بیماران کووید 19 جان خود را از دست دادند و در مجموع، شمار درگذشتگان بر اثر این بیماری به ۲ هزار و ۲۳۴ تَن افزایش پیدا کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.