حمید قبایی زاده، روز سه‌شنبه در مجمع انتخاباتی هیات بوکس قم در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان این استان، افزود: وجود برنامه‌ریزی و مدیریت مناسب در هیات بوکس قم موجب شده تا این رشته ورزشی در سال‌های اخیر رشد چشمگیری درسطح کشور داشته باشد.

وی وجود مربیان و ورزشکاران تیم ملی در استان را از جمله ظرفیت‌های قم دانست و ادامه داد: فدراسیون بوکس بر ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در قم حساب ویژه‌ای باز کرده‌است.

قبایی زاده، ادامه داد: فدراسیون در نظر دارد تا از ظرفیت قم برای برگزاری مسابقات انتخابی جوانان تیم ملی استفاده کند و از توانمندی های این استان در بوکس بهره خواهد گرفت.

 عباس زاده برای دومین بار رییس هیات قم شد

در بخش دیگری از این مجمع انتخاباتی مجید عباس زاده تنها کاندیدای ریاست هیات بوکس قم، نیز با بیان اینکه چهار سال پیش با انرژی و توان بیشتری روی این صندلی به عنوان رییس هیات انتخاب شدم و امروز هم با شناخت بهتر از مجموعه بوکس استان، کاندیدای این هیات هستم گفت: در سال‌های گذشته یکی از مشکل‌های اصلی هیات بوکس، محدودیت نیروی انسانی متخصص و فعالیت انگشت شمار تعداد مربیان و داوران در این استان بودیم.

وی گفت: با برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری درسال ۹۸ تعداد نیروی انسانی فعال در این رشته به صورت چشمگیری افزایش یافته‌ به گونه‌ای که در مسابقات استانی جام دهه فجر امسال ۱۱۴ ورزشکار به روی رینگ رفتند که این موضوع بسیار بی سابقه بوده‌است.

عباس زاده، برگزاری دوره‌های اموزشی را از جمله برنامه‌های این هیات در سال ۹۹ دانست و گفت: فعالیت‌های این هیات در سال‌های اخیر موجب شده‌است که هیات بوکس قم در سال‌های ۹۶ و ۹۷ به عنوان هیات برتر استان انتخاب شود.

وی با تاکید برتغییر دید فدراسیون بوکس نسبت به استان قم ادامه داد: این تغییر نگاه موجب شده‌است که در بخش آموزشی، کمیته داوران و همچنین بخش بوکس نیروهای مصلح استان قم صاحب نظر و تصمیم گیرنده باشد.

در این مجمع انتخاباتی که با حضور ۱۴ عضو برگزار شد، مجید عباس زاده با کسب ۱۳ رای برای دومین بار پیاپی به مدت چهار سال دیگر رییس هیات بوکس قم انتخاب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.