رییس سازمان جهاد کشاورزی قم در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: ازاین‌بین ۸ طرح در زیر بخش آب‌وخاک بااعتبار ۳۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

عباس پورمیدانی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این ۸ طرح در بخش جهاد کشاورزی قم برای ۱۸۹ تن اشتغال مستقیم به وجود آمده است.

وی اضافه کرد: در بخش تولیدات دامی هم ۱۰ طرح با سرمایه‌گذاری ۳۱ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر انقلاب افتتاح شد.

وی افزود: با بهره‌برداری از این ۱۰ طرح، ۴۵ شغل جدید در بخش دامداری استان در بخش جعفریه ایجاد خواهد شد.

پورمیدانی تصریح کرد: همچنین ۲ طرح بااعتبار ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری و اشتغال ۵۰ تن در بخش صنایع تبدیلی و غذایی استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی قم خاطرنشان کرد: در بخش شیلات و امور آبزیان قم نیز به همین مناسبت سه طرح با اشتغال ۹ تن به بهره‌برداری رسید.

پورمیدانی یادآور شد: ۱۰ اشتغال جدید در بخش تولیدات گیاهی استان با سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیز از دیگر طرح‌هایی بود که افتتاح شد.

وی در پایان بیان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها درمجموع ۳۰۳ شغل جدید در بخش جهاد کشاورزی قم به وجود می‌آید.

جعفرآباد یکی از بخش‌های استان قم با وسعتی حدود ۶۵۰ کیلومترمربع در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهر مقدس قم باجمعیتی بالغ‌بر ۱۶ هزار تن  با دو گویش فارسی و ترکی با مرکزیت شهر جعفریه می‌باشد.

 این بخش در مسیر راه ارتباطی استان‌های غربی و مرکزی کشور قرار دارد و دارای یک دهستان (جعفرآباد) و یک شهر (جعفریه) و ۳۳ روستا می‌باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.