رسول منعم روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات کوهنوری و صعودهای ورزشی استان درسالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قم، با بیان اینکه پیش از این تعدادی از هیات‌های ورزشی به صورت سرپرستی اداره می‌شد، افزود: در ماه‌های گذشته ۳۸ مجمع سالیانه هیات‌های ورزشی در استان برگزارشد که این اقدامی بی‌سابقه در ورزش استان است.

وی ادامه داد: حضور رییس‌های فدراسیون‌های مرتبط در اکثر این مجمع های ورزشی موجب شده تا ظرفیت های ورزش استان معرفی و دستاوردهای خوبی برای ورزش قم ایجاد کرده‌است.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه ورزش کوهنوردی به عنوان رشته‌ای مفرح و پرطرفدار گفت: کوهنوردی از جمله رشته‌های است که علاوه بر حفظ سلامت ورزشکاران موجب آشنایی با طبیعت و همچنین احساس مسئولیت در قبال طبیعت در میان ورزشکاران می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان قم، تقویت فضای دوستی را لازمه فعالیت در این رشته ورزشی دانست و گفت: کوهنوردی و رشته‌های زیرمجموعه آن، فرصتی برای آشنایی باعظمت خداوند و زیبایی‌های طبیعت است.

وی با تاکید بر اینکه استان قم در رشته کوهنوردی از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است گفت: وجود مواهب طبیعی و ارتفاع‌های متعدد از جمله موقعیت خاص منطقه برف انبار ظرفیت توسعه و تقویت ورزش همگانی و قهرمانی این رشته در قم را فراهم کرده است.

منعم، ادامه داد: استفاده از ظرفیت پیشکسوتان استان، توجه به آموزش به عنوان رکن اساسی در کسب موفقیت در این رشته، تقویت زیرساخت‌های کوهنوردی، ایجاد بانک اطلاعات فعالان کوهنوردی، بهره‌گیری از دانش روز کارشناسان و همچنین اجرای طرح استعدادیابی در این رشته باید بیش از پیش در دستور کار هیات رییسه جدید این هیات ورزشی قرار گیرد.

در این مجمع انتخاباتی که با حضور رییس این فدراسیون برگزار شد، مسعود جوادی با کسب ۱۰ رای از مجموع ۱۴ رای اعضای این مجمع به عنوان رییس جدید هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی قم انتخاب شد.

مهدی مصطفی لو پیش از این به مدت چهار سال مسئولیت هیات کوهنوری و صعودهای ورزشی استان را به عهده داشت ضمن اینکه این هیات ورزشی حدود یک سال به صورت سرپرستی اداره شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.