محمدرضا گروسی روز یکشنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید بهزیستی قم با اشاره به هم‌افزایی، همگرایی و تعامل موجود بین همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی قم افزود: همه مدیران این استان برای خود نسبت به بهزیستی و نهادهای حمایتی دیگر یک مسئولیت و وظیفه خاصی را قائل می‌باشند. 

وی ابراز امیدواری کرد: به لطف هم‌افزایی و هم‌گرایی بین همه مسئولان، مدیریت جدید بهزیستی قم برخلاف مدیریت گذشته که مدت کوتاهی به طول انجامید، دوام و قوام لازم را پیدا کند.

معاون استاندار قم همچنین یادآور شد: در راستای خدمات‌دهی به جامعه هدف بهزیستی استان به‌ویژه معلولان جسمی حرکتی تاکنون اقدام‌هایی به‌منظور مناسب‌سازی محیط‌های شهری صورت گرفته ولی نتوانسته خشنودی جامعه هدف را محقق کند.

گروسی گفت: با انتخاب مدیرکل جدید بهزیستی قم افق‌های روشنی را برای این مجموعه و همچنین رساندن استان به شاخص‌های خاصی که برای آن مشخص‌شده می‌بینم. 

در این آیین با حکم معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور، مهدی پهلوانی ستوده به‌عنوان مدیرکل جدید بهزیستی قم معرفی و از خدمات هادی کریمی اصل که از تیرماه سال جاری در این سِمَت قرار داشت، قدردانی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.