مجید رضازاده روز یکشنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید بهزیستی قم افزود: قم دارای ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی منحصربه‌فردی است که به‌طور حتم نقش موثری در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های بهزیستی دارد و با بهره‌گیری از آن‌ها افزایش سرعت بیش‌ازپیش خدمت به گروه‌های هدف این سازمان را نظاره‌گر خواهیم بود.

وی ضرورت توجه مدیرکل جدید بهزیستی قم به استفاده بهینه و مطلوب از ظرفیت‌های این استان را موردتوجه قرار داد و گفت: گروه‌هایی که از بهزیستی خدمات دریافت می‌کنند، از مستحق‌ترین افراد جامعه می‌باشند، ازاین‌رو با توجه به ویژگی‌های جمعیتی و مهاجرتی که قم از آن برخوردار است، این موضوع همواره در عرصه مدیریت بهزیستی این استان مدنظر همه مسئولان و دست‌اندرکاران قرار بگیرد.

وی همچنین سازمان متبوع خود را دربرگیرنده جامعه هدف گسترده‌ای دانست و اظهار داشت:‌ کار و خدمت در بهزیستی یک توفیق الهی است و خدمتگزاران به مردم در هیچ سازمان یا نهاد دیگری تا این اندازه فرصت خدمت به نیازمندان و محرومان جامعه را پیدا نمی‌کنند.

رضازاده بیان داشت: بهزیستی سازمانی است که باید در آن نگاه خدمت به مردم از سایر مجموعه‌های دولتی و حاکمیتی پررنگ‌تر باشد و بحمدالله امروز شاهد این رویکرد در نزد همه مقام‌ها و کارکنان بهزیستی در سراسر کشور می‌باشیم.

مشاور امور ایثارگران سازمان بهزیستی کشور نیز در این آیین آرامش و امنیت را از مهم‌ترین عوامل مدیریت صحیح، دقیق و موفقیت‌آمیز در بهزیستی دانست و اظهار داشت: سازمان‌های حمایتی مانند بهزیستی باید در آرامش کامل باشند، تا مدیران و کارمندان آن‌ها به بهترین شکل ممکن خدمات خود را ارائه کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی سید محمدی  گفت: مسئولان امر باید به این موضوع مهم توجه کافی داشته باشند و شرایط را برای فراغت خاطر عوامل اجرایی و کارکنان بهزیستی فراهم نمایند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: خیران یکی از اصلی‌ترین پشتوانه‌های بهزیستی به شمار می‌آیند، به همین علت باید با رفع همه موانع و محدودیت‌ها شرایط را به‌گونه‌ای رقم بزنیم که همه مردم بتوانند در این عرصه خدمت رسان باشند.

وی با اذعان به‌دشواری ها و سختی‌های موجود برای کار در بهزیستی قم خاطرنشان کرد: همه باید به یکدیگر کمک کنیم تا گام‌های موثری را برای خدمت به جامعه هدف این سازمان برداریم.

در این آیین با حکم معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور، مهدی پهلوانی ستوده به‌عنوان مدیرکل جدید بهزیستی قم معرفی و از خدمات هادی کریمی اصل که از تیرماه سال جاری در این سِمَت قرار داشت، قدردانی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.