مدیر کل بهزیستی ایلام از تجربه موفق این اداره کل در حوزه مسکن خبر داد و گفت: این تجربه به عنوان الگویی موفق بین ادارات بهزیستی کشور اعلام شد .

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، «زهرا همتی» اظهار کرد: امسال با پیگیری استاندار ایلام 3 میلیارد ریال از محل اعتبارهای وزارت کشور برای نخستین بار به منظور حمایت از مددجویان مناطق سیل زده این استان اختصاص یافت که برای بازسازی ۹۹ واحد مسکونی مددجویان که بر اثر بارش‌های امسال آسیب دیده بودند هزینه و در قالب کمک بلاعوض به این مددجویان پرداخت شد .

وی با بیان اینکه این اعتبار با میانگین سرانه ۳۰ میلیون ریال برای تعمیر مسکن مددجویانی که منازل آنها بر اثر سیل تخریب و یا خسارت دیده پرداخت شده است، تصریح کرد:جذب این اعتبار برای نخستین بار از محل اعتبارهای وزارت کشور از سوی دبیر ستاد مسکن سازمان بهزیستی کشور به عنوان تجربه‌ای موفق اعلام و به منظور الگوبرداری به سایر استانها ارسال شد .

مدیرکل بهزیستی استان ایلام با تقدیر از پیگیری و حمایت‌های امیدوار کننده استاندار ایلام از این دستگاه برای خدمت رسانی گسترده به جامعه هدف این سازمان، گفت: پس از سیل بهار امسال از سوی استاندار ایلام یک میلیارد ریال برای مددجویان سیل زده بهزیستی ایلام اختصاص یافت .

همتی ادامه داد: این میزان اعتبار برای ۲۹۰ نفر از مددجویان زیر پوشش ساکن در شهرستان سیروان و بخش ماژین شهرستان دره شهر که در سیل اخیر آسیب دیده اند، اختصاص و به صورت کمک بلاعوض به حساب این مددجویان سیل زده واریز شد .

سیل فرودین ماه امسال اگرچه خوشبختانه تلفات جانی نداشت اما خسارت‌های گسترده‌ای به زیرساخت‌ها و تأسیسات این استان وارد کرد که بیشترین خسارت‌ها مربوط به دو شهرستان دره شهر و سیروان است .

۳۳هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند .

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.