بهرام سرمست روز سه شنبه دربیست و یکمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم درسالن جلسات استانداری بیان کرد: از ابتدای سالجاری ۵۱ مجوز برای احداث طرحهای جدید صنعتی و ۵۳ مجوز برای طرح‌های توسعه واحدهای صنعتی صادرشده که نشان از حمایت استان از طرحهای توسعه‌ای است.
وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان باید پشتیبان طرحهای توسعه‌ای  واحدهای صنعتی استان باشند.
استاندار قم گفت: مجموعه مدیریت استان از واحدهای تولیدی که در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور اشتغال و تولید خود را حفظ کرده باشند حمایت می‌کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: برای ایمنی بیشتر برخی از واحدهای صنعتی استان باید اقدامات فوری انجام و نقاط ضعف آنها برطرف شود.
وی گفت: درصورتی که طرح جامع پدافند غیرعامل و مدیریت بحران استان در رابطه با واحدهای صنعتی به صورت رسمی تدوین و عملیاتی گردد بخش مهمی از مباحث ایمنی واحدهای تولیدی حل می‌شود.
سرمست تصریح کرد: بازرسی و کنترل ایمنی واحدهای در دست احداث ایجاد گلوگاه های جدید نبوده و یک عمل پیشگیرانه و ناظر به آینده است.
استاندار قم همچنین گفت: در کنار وصول کامل و دقیق مالیات، باید از تولیدکنندگان نیز حمایت شود، تیم بازرسی استان برای راستی آزمایی در وصول مالیات وارد عمل می‌شود.
قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.