آیت الله سید محمد سعیدی یکشنبه شب درآئین گشایش نمایشگاه دفاع مقدس با عنوان «مقاومت تا ظهور» افزود: سقوط پهپاد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی بسیاری از معادلات منطقه ای را برهم زد و همه به خوبی دانستند که جمهوری اسلامی ایران کشوری نیست که بتوانند با آن درگیر شوند.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس باید حامل پیام ها و عبرتهایی برای ما باشد، خاطرنشان کرد: دشمنان کینه توز برای پیشبرد اهداف شوم و پلید خود، هیچگاه با چهره اصلی خود وارد نمیشوند و در جنگ تحمیلی نیز، عنصر خودباخته ای مثل صدام را علیه کشورمان تحریک کردند.

امام جمعه قم با بیان اینکه کشورهای غربی تلاش میکنند، جنگ تحمیلی را به عنوان جنگ میان «ایران» و «عراق» برجسته کنند، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس، جنگ میان ایران و استکبار جهانی بود، اما غربی ها می خواهند با فریب و نیرنگ آن را به گونه دیگری جلوه دهند.

وی با بیان اینکه امروز بحمدالله رابطه میان دو همسایه ایران و عراق بسیار خوب بوده و در اربعین شاهد اوج این برادری هستیم، تصریح کرد: وحدت و انسجام میان ملت های مسلمان بسیار مهم و ضروری است و ما در هفته دفاع مقدس نباید از تعابیری استفاده کنیم که دشمنان به دنبال آن بوده و موجب تضعیف ملت عراق شود.

سعیدی با اشاره به فرمایش امام راحل که فرمودند «هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید»، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز محور شرارت و دشمنی با اسلام و انقلاب هستند و همواره به دنبال ایجاد تفرقه و جنگ میان مسلمانان هستند.

وی بر ضرورت شناخت دشمنان و عمق خباثت های آنها تأکید کرد و گفت: نباید هیچگاه به لبخند دشمنان دلخوش باشیم و اگر آن آدم شرور و ابله به مذاکره اصرار می کند، جز تحقیر ملت ایران و فشاد حداکثری بر کشورمان هدف دیگری ندارد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پایان با بیان اینکه دشمنان هیچگاه به دنبال پیشرفت و ترقی ما نیستند، اظهار داشت: تکیه بر فرهنگ جهاد و شهادت، ایمان به معاد و ایستادگی و مقاومت تنها راهی است که در برابر ما برای مقابله با مستکبران غربی وجود دارد.

نمایشگاه دفاع مقدس با عنوان «مقاومت تا ظهور»  تا ۷ مهرماه در جوار کوه خضر نبی(ع) قم برپا شده و از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای علاقه مندان است.

۸۱۴۶/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.