بهرام سرمست روز شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در سالن جلسات استانداری قم ادامه داد: وظایف و رسالت‌های هرکدام از دستگاه‌های مسئول در این رابطه به‌صورت تخصصی مشخص‌شده است.

وی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی یک افق و چشم‌انداز راهبردی در رابطه با مسائل اقتصادی کشور بوده که باید ستاد اقتصاد مقاومتی استان نیز بر مبنای آن جهت‌گیری و حرکت کند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: حضور میدانی مسئولان در واحدهای صنعتی صرفا برای پیگیری مطالبات تولیدکنندگان درصحنه عمل است که در قالب‌های مختلف در حال پیگیری و انجام می‌باشد.

وی تصریح کرد: برای در جریان قرار گرفتن مطالبات و دغدغه‌های تولیدکنندگان، کارگروه‌های تخصصی مانند شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه توسعه صادرات در استان شکل‌گرفته است.

وی اضافه کرد: باید خروجی و نتیجه گزارش‌های دستگاه‌های مسئول در رابطه با اقتصاد مقاومتی و رونق تولید درصحنه عمل مشخص و ملموس باشد.

سرمست همچنین با اشاره به وضعیت ناایمن شهرک‌های صنعتی استان به‌ویژه شهرک شکوهیه خاطرنشان کرد: مصوبات و تصمیمات استان در رابطه با افزایش ایمنی شهرک‌های صنعتی باید به‌صورت کامل اجرا شود.

وی تصریح کرد: در رابطه با احداث واحدهای جدید صنعتی، باید الزامات و ضوابط ایمنی برای جلوگیری از آتش‌سوزی به‌صورت جدی و کامل اجرا شود.

شهرک صنعتی شکوهیه قم در ۱۲ کیلومتری محور قدیم قم - تهران واقع‌شده است. در این شهرک واحدهای مختلف شیمیایی، فلزی، نساجی، برق الکترونیک، غذایی و کانی غیرفلزی فعال است.

۷۴۰۳ / ۱۱۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.