محمد خامه یار روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: با توجه به عضویت کارشناسان فرهنگی در کارگروه مد و لباس، این کارگروه می تواند با الهام از لباس ایرانی اسلامی، با کار تخصصی و کارشناسی به الگوسازی انواع لباس در جامعه بپردازد.

وی اضافه کرد: باید در ارائه الگو تمام جوانب کار سنجیده شود تا دچار چالش، مشکل و ضعف نشویم و در این راستا باید از افرادی که در این زمینه مطالعات کافی داشته اند و مسلط به این امور هستند، استفاده شود.

وی ادامه داد: طراحی لباس ها باید به گونه ای باشد تا علاوه بر جوان پسند بودن، به روز و اسلامی باشد.

خامه یار بیان کرد: از سوی دیگر لباس های اسلامی باید با بسته بندی شیک و فاخر عرضه شود تا اقشار جامعه از خرید این نوع لباس ها احساس رضایت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: لباسی مثل کراوات در بسته بندهای شیک به بازار عرضه می شود، در حالی که چادر با جنس نامرغوب و بسته بندی نامناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه های مد و لباس اسلامی از دیگر اقداماتی است که می تواند به الگوسازی کمک نماید، گفت: در این نمایشگاه ها باید لباس های فاخر عرضه و از نمایش لباس هایی با کیفیت های پایین خودداری شود.

رئیس ستاد اقامه نماز قم تاکید کرد: دستگاه های فرهنگی باید نسبت به بدحجابی شکل گرفته در جامعه بی تفاوت نباشند و مد و لباس اسلامی را به متنقاضیان عرضه نماید.

/۲۰۸۵/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.