رئیس انجمن دارت کشور از راه‌اندازی پایگاه دایمی دارت کشور در اردبیل خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که در سالن رضازاده اردبیل برگزار شد، ایوب‌زاده با قدردانی از کمیته دارت استان اردبیل در راه‌اندازی سالن‌های تخصصی به عنوان زیرساخت حضور علاقمندان در این رشته ورزشی اظهار کرد: ما خوشحال هستیم که امروز سه سالن زیبا و مجهز را در اردبیل برای رشته دارت افتتاح می‌کنیم که قطعا این زیرساخت‌ها در توسعه کمی و کیفی این رشته ارزشمند خواهند بود.
 
وی با بیان اینکه اردبیل جزو کمیته‌های برتر کشور بوده و سال به سال نیز تلاش و جدیت با همکاری بخش خصوصی بر این است تا این سالن‌ها گسترش یابد، خاطرنشان کرد: امسال برنامه‌ریزی قدرتمندی را در حال انجام داریم تا در  همه حوزه‌ بتوانیم از برگزاری لیگ‌های کشوری و استانی در رده‌های مختلف سنی حمایت کنیم.
 
رئیس انجمن دارت کشور با اشاره به استقبال خوب نوجوانان و جوانان از این رشته ورزشی بیان کرد: با توجه به توافق به عمل آمده تلاش می‌کنیم تا زمینه.
ایوب‌زاده گفت: قطعا توجه ما به توسعه زیرساخت‌ها در رشته دارت در استان‌ها خواهد بود و در این زمینه یک جدیت و تلاش فراگیری انجام می‌دهیم تا در کشور و در استان‌های مختلف این رشته ورزشی توسعه یابد.
 
در این مراسم مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز از آمادگی این اداره کل برای کمک به بخش خصوصی با هدف تاسیس زیرساخت‌ها در رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد و تصریح کرد: خوشحال هستیم که اردبیل در رشته‌های مختلف ورزشی به یک پایگاه دایمی توسعه کمی و کیفی و حضور قهرمانان و استعدادهای ناب تبدیل می‌شود
.
بهرام آقاخانی با قدردانی از رئیس انجمن دارت کشور در انتخاب اردبیل به عنوان پایگاه دایمی دارت گفت: در یک سال اخیر تلاش‌های زیادی در حوزه دارت انجام شده و قطعا راه‌اندازی این پایگاه به تحول در این رشته کمک خواهد کرد.
 
وی از رشته دارت به عنوان یکی از رشته‌های پایه با حضور علاقمندان متعدد در حوزه بانوان و آقایان خبر داد و اظهار کرد: ما آمادگی داریم تا میزبان اردوها و مسابقات تیم ملی دارت کشور در استان اردبیل باشیم که در این زمینه به حمایت‌ها و همراهی‌های انجمن دارت کشور نیاز داریم
 
آقاخانی اضافه کرد: تمامی مسئولان استان اردبیل تلاش می‌کنند تا استان زیبا و گردشگرپذیر اردبیل را به قطب رویدادها و مسابقات و اردوهای تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزشی تبدیل کنیم که در این زمینه در رشته‌ای همچون دارت می‌توانیم به خوبی ظهور و بروز داشته باشیم.
 
 
سالن‌های تخصصی رشته دارت در شهرهای مختلف استان اردبیل افتتاح شد
 
با حضور رئیس انجمن دارت کشور خانه دارت سالن تخصصی کمیته دارت در ورزشگاه رضازاده اردبیل و همچنین سالن تخصصی دارت در هتل رضوان سرعین به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.
 
در این مراسم رئیس کمیته دارت استان اردبیل اظهار کرد: ما تلاش کردیم تا با همکاری انجمن دارت کشور این سالن‌ها را مجهز کنیم که در این زمینه از همکاری و مساعدت مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل قدردانی می‌کنیم.
 
محمدعلی پهناور با بیان اینکه استقبال خانواده‌ها زمینه ترغیب و تشویق ما را برای راه‌اندازی این سالن‌ها فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: ما در قالب برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت تلاش می‌کنیم تا این رشته را به یک رشته همگانی با مشارکت و حضور خانواده‌ها و جوانان و نوجوانان تبدیل کنیم.
 
وی همگانی کردن رشته دارت را در بین خانواده‌ها و پیگیری و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و همچنین تاثیرگذاری پایگاه دایمی دارت کشور را در استان اردبیل یادآور شد و گفت: ما تلاش می‌کنیم تا میزبانی مسابقات جهان اپن جوانان را در آبانماه برعهده بگیریم که در این زمینه پیگیری‌ها و هماهنگی‌ها نیز در حال انجام است.
 
در این مراسم حقی‌مقدم رئیس هیئت‌ انجمن‌های ورزشی استان اردبیل نیز با قدردانی از تلاش‌های کمیته دارت استان اردبیل بیان کرد: تمامی اقدامات بر این است تا این رشته ورزشی توسعه یابد که در این زمینه با آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها تفاهمنامه همکاری و تامین زیرساخت‌ها را انجام دادیم.
 
وی افزود: پای کار آمدن بخش خصوصی نقطه قوت این کمیته است و انتظار داریم ورزشکاران و علاقمندان بتوانند از فضا‌های فراهم شده به بهترین شکل استفاده کنند.
 
در این مراسم که در سالن مجموعه ورزشی 6 هزار نفری رضازاده برگزار شد، با حضور رئیس انجمن دارت کشور و همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل سالن تخصصی کمیته دارت به بهره‌برداری رسید که سالن دارای 11 تخته دارت استاندارد، سالن جلسات، دفتر مدیریت، نورپردازی ویژه و استاندارد است که زمینه برای برگزاری مسابقات دارت برای آقایان و بانوان در این استان فراهم آمده است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.