به گزارش ایرنا، شاهین پاست روز پنجشنبه افزود: این طرح به منظور جلوگیری از مصرف بی رویه و شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز کنتور آب منازل اجرا می شود.
وی بیان کرد: اصولا انشعابات غیر مجاز آب به دلیل آبیاری باغات، ساخت و ساز و مصارف غیر معمول از سوی متخلفان ایجاد می شود.
او با بیان اینکه یکی از راه های رفع مشکل کم آبی در برخی مناطق قطع انشعابات غیر مجاز آب است، اظهار داشت: طرح پایش انشعابات غیر مجاز خانه به خانه در شهرستان پارس آباد به صورت کامل اجرا شده و در شهرهای اردبیل و مشگین شهر در حال اجرا است.
پاست با اشاره به نتایج حاصله از اجرای طرح پایش خانه ‌به‌ خانه گفت: با اجرای این طرح در پارس آباد 275 انشعاب غیرمجاز شناسایی و قطع شده که همین امر باعث کاهش مصرف آب در این شهرستان شده است.
معاون آبفای شهری استان اردبیل افزود: تاکنون در شهرستانهای اردبیل و مشگین شهر نیز تعدادی انشعابات غیرمجاز شناسایی و با متخلفان برخورد شده است و هنوز اجرای این طرح در اردبیل و مشگین شهر به اتمام نرسیده و با اتمام طرح نتایج کامل اطلاع رسانی خواهد شد.
وی از اجرای این طرح در سایر شهرهای استان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این اقدامات در راستای استاندارد سازی مصرف آب در استان اجرا می شود و انتظار می رود که شهروندان و مشترکان آب شهری نیز در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.
/6016/6130
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.