دکتر علی اکبر شکارچی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال 235 هزار بیمار مراجعه کننده به کلینیک تخصصی پزشکان بخش دولتی خلخال مورد معاینه و درمان قرار گرفته اند.
وی بیان کرد: از آغاز اجرای طرح تحول سلامت از سال 93 تا کنون بیش از 13 هزار عمل جراحی در بیمارستان خلخال انجام گرفته وبیش از 40 هزار نفر در این مرکز آموزشی ،درمانی بستری شده اند.
وی با بیان اینکه با اجرای این طرح و کاهش هزینه های درمانی میزان مراجعه به مراکز درمانی دولتی افزایش یافته است، اضافه کرد: با فراهم شدن امکانات عمل جراحی لیزری چشم در بیمارستان خلخال امسال 23 هزار بیمار چشمی ویزیت شده و 3 هزارو 200 عمل جراحی چشم انجام شده است.
وی اظهار کرد:هم اکون 25 پزشک متخصص به مردم منطقه خدمات پزشکی و در مانی ارایه می کنند و امسال برای نخستین بار بیش از یک هزار عمل جراجی حلق وگوش وبینی ونیز 2 هزار عمل جراحی کلیه ومجاری ادراری در بیمارستان امام خمینی خلخال انجام گرفته است.
وی از افزایش ظرفیت اورژانس بیمارستان خلخال خبر داد وگفت: با توسعه فضای فیزیکی وافزایش کادر درمانی بخش اورژانس هم اکنون ارایه خدمات فوریتی در بیمارستان با استفاده از 2 پزشک صورت می گیرد .
شکارچی از برآورده شدن یکی از خواسته های مهم مردم در بخش رادیولوژی خبرداد وگفت: با تامین یک پزشک متخصص رادیو لوژی زنان در بیمارستان خلخال خواسته مردم منطقه برآورده شده ومشکل مراجعه بیماران زن به پزشک متخصص رادیولوژی وسونوگرافی مرد برطرف شده است.
وی از ارایه خدمات دندانپزشکی در ایام تعطیلات نوروز وبرای نخستین بار در این شهرستان خبر داد وگفت: این خدمات در هر2 بخش خصوص ونیز درمانگاه شماره 3 دولتی خلخال ارایه خواهد شد.
وی با بیان اینکه با استقلال دانشکده علوم پزشکی خلخال اعتبارسال اینده این دانشکده 40 درصد افزایش یافته گفت: با پیگیری نماینده مردم خلخال وکوثر درمجلس از سال آینده 2 رشته جدید تحصیلی فناوری سلامت وتغذیه به مجموع رشته های تحصیلی این دانشکده افزوده می شود.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل واقع می باشد.
6016/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.