مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: زمستان امسال 150 هزار کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و محورهای مواصلاتی کشور تحت پوشش طرح راهداری زمستانی قرار گرفتند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، نصر در آئین نمادین اعزام راهداران به گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل در آستانه روز راهداری اظهار کرد: عملیات راهداری را همکاران ما در بسیاری از استان‌ها از ابتدای آذرماه و برخی از مناطق نیز 15 آذرماه شروع کرده‌اند اما به صورت نمادین ما امروز شاهد اعزام اکیپ‌های راهداری به جاده‌های سراسر کشور هستیم.
وی خاطرنشان کرد: ما با استفاده از ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین راهداری در بیش از 649 راهدارخانه ثابت و سیار تلاش می‌کنیم تا به هموطنانمان در گذر از این جاده‌ها خدمات مناسب و مطلوبی را ارائه کنیم.
مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تصریح کرد: در طرح زمستانی امسال ما با استفاده از 9 هزار و 200 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک به همراه 2 هزار و 100 گشت راهداری در 150 هزار کیلومتر از راه‌های مواصلاتی کشور آماده ارائه خدمات هستیم.
نصر خرید ماشین‌آلات جدید، نوسازی و بهسازی خودروهای فرسوده و نیمه فرسوده را در حوزه راهداری یادآور شد و بیان کرد: ما سعی داریم لودر، گریدر، نمک‌پاش‌های هوشمند و خودروی تویوتای دو دیفرانسیل را به مجموعه راهداری‌ها در سراسر کشور اضافه کنیم که بخشی از خریدهای ما در نیمه اول امسال انجام شده و بخشی نیز در حال انجام است.
وی در مورد وضعیت استان اردبیل نیز گفت: در استان اردبیل 6 هزار و 300 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد که 2 هزار کیلومتر آن به مشخصات راه اصلی و فرعی و 4 هزار کیلومتر نیز روستایی بوده که تمام تلاش همکاران ما در این استان بر این است تا با اولویت راه‌های اصلی و فرعی خدمات زمستانی را ارائه کنند.
مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه تا آخر امسال 7 خودروی جدید و دو دستگاه نمک‌پاش هوشمند به استان اردبیل به عنوان یکی از استان‌های سردسیر با گردنه‌های صعب‌العبور واگذار شده است اضافه کرد: ما نسبت به نوسازی و بهسازی 23 دستگاه ماشین‌آلات جدید نیز اقدام کردیم و به اندازه کافی آمادگی داریم تا نمک‌پاش و تیغه برف‌روب در اختیار استان اردبیل قرار گیرد.
نصر اظهار امیدواری کرد؛ با تلاش راهداران زمستان امسال از آمار تصادفات و تلفات کاسته شده و در جاده‌های استان اردبیل یک تردد ایمن راحت با ترافیک کمتری را شاهد و ناظر باشیم.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.