علی رحمتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر همه راه های مواصلاتی اصلی، فرعی و روستایی استان باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.
وی با بیان اینکه با تلاش و کوشش راهداران در روز اول بارش برف همه راه های اصلی و فرعی استان بازگشایی شد گفت: از یکهزار و 583 روستای دارای سکنه استان تنها راه هشت روستا در شهرستان خلخال، پنج روستا در مشگین شهر و یک روستا در کوثر تاکنون بازگشایی نشده بود که با بازگشایی آنها امروز همه راه های روستایی باز شد و رفت و آمد در آنها جریان دارد.
وی با اشاره به اینکه بارش برف نعمت الهی است و خوشبختانه شاهد بارش آن در همه شهرستان های استان به غیر از پارس آباد در چند روز اخیر بودیم، بیان کرد: امسال از اول مهرماه تاکنون بیش از 16 هزارو 875 کیلومتر باند جاده در سطح استان توسط همکاران زحمتکش و خدمتگذار راهدار برف روبی شده است.
وی از مصرف بیش از دو هزار تن مخلوط شن و نمک در جاده‌های استان خبر داد و اضافه کرد: در این مدت 941 دستگاه وسیله نقلیه گرفتار در برف هم توسط راهداران رهاسازی شده است.
رحمتی گفت: 420 راهدار در قالب 120 اکیپ در محورهای مواصلاتی استان حضور فعال دارند و با استفاده از 260 دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین و سبک به طور شبانه روز آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند.
مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: 9 راهدارخانه ثابت و چهار راهدارخانه سیار هم در محورهای مواصلاتی استان در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز در اولین فرصت اقدامات لازم را برای برف روبی و بازگشایی جاده‌های استان انجام دهند.
خبرنگار: نعمت محسن زاده**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.