علی رحمتی روز پنجشنبه در جریان بازدید از عملیات اجرای آسفالت جاده دسترسی مرنی به یونجالو شهرستان نمین به ایرنا افزود: در سال جاری برنامه اجرای 122 کیلومتر روکش آسفالت را در دستور کار است و تا به امروز 37 کیلومتر عملیات روکش در سطح جاده های استان اجرا شده است.
وی بیان کرد: در صورت تخصیص 100 درصدی بودجه های استانی این میزان را می توانیم تا 170 کیلومتر ارتقا داده و عملیات روکش در استان را انجام دهیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان اینکه برای سال 96 بالغ بر 130 کیلومتر عملیات درزگیری در برنامه پیش بینی شده بود، اظهار داشت:25 کیلومتر عملیات درزگیری در استان تا به امروز انجام یافته است.
رحمتی ادامه داد: امسال پنج هزار تن عملیات لکه گیری انجام شده که در صورت تخصیص اعتبارات لازم می توانیم تا 21 هزار تن افزایش دهیم.
وی افزود:عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی جاده دسترسی مرنی به یونجالو نیز با 2 کیلومتر طول و 6 میلیارد ریال هزینه در حال انجام بوده و تا روزهای آتی به پایان می رسد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در حوزه جاده ای شهرستان نمین نیز پیش بینی شده که نزدیک به 15 کیلومتر عملیات روکش آسفالت انجام شود.
رحمتی با اشاره به اینکه پروژه مرنی به یونجالو آخرین پروژه اجرایی در سالجاری به دلیل نزدیک شدن به فصل سرما و بارش است اظهار داشت:تمرکز نیروهای راهداری روی برنامه های فصل زمستان خواهد بود.
نمین در شرق اردبیل واقع است.
خبرنگار: ساسان رحمتی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.