بهمن خسروانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با تلاش همکارانمان موفق شدیم محورهایی مانند اسلام آبادغرب به قصرشیرین و ثلاث باباجانی به جوانرود که مسدود شده بودند را بازگشایی کنیم.
وی ادامه داد: این محورها و برخی دیگر از جاده های استان پس از وقوع زمین لرزه شدید شب گذشته مسدود شده بود در ساعات ابتدایی بامداد امروز بازگشایی شد.
خسروانی افزود: هرچند کار ریزش برداری در 2 محور اسلام آبادغرب به قصرشیرین و جوانرود به ثلاث باباجانی همچنان ادامه دارد اما این مسیرها بسته نیست و تردد در آن ها جریان جریان دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ادامه از اعزام بیش از 450 نیروی راهداری به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: همکاران ما از همان دقایق ابتدایی به این مناطق اعزام و کار آواربرداری و امداد رسانی را آغاز کردند.
وی در پایان از مردم و رانندگان خواست تا حتی الامکان به مناطق زلزله زده و کوهستانی که امکان ریزش وجود دارد سفر نکنند تا نیروهای راهداری بهتر و سریعتر بتوانند کار امدادرسانی را انجام دهند.
طبق اعلام سازمان مدیریت بحران استان کرمانشاه تعداد کشته های زلزله در استان تاکنون به بیش از 210 نفر رسیده و آمار زخمی ها نیز از یک هزار و 600 نفر فراتر رفته است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.