حمید پرورشی خرم روز چهارشنبه در نشست ستاد راهداری زمستانی و هم‌اندیشی به منظور رفع موانع و مشکلات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه 538 راهدار در 34 راهدارخانه‌ همدان برای عملیات راهداری زمستانی مستقر شدند افزود: تمامی گشت‌های راهدارخانه‌های استان همدان به شکل مستمر در فصل زمستان فعال است.
وی با بیان اینکه طرح زمستانی راهداری در محورهای ارتباطی استان از 15 آذرماه شروع شده و تا پایان 15 فروردین‌ماه سال 97 ادامه دارد افزود: در این ایام، راهداران با استقرار 24 ساعته در راهدارخانه‌ها در صورت نیاز، عملیات برف‌روبی، شن و نمک‌پاشی را انجام می‌دهند تا مردم مشکلی نداشته باشند و تیم های راهداری به شکل مستمر در جاده‌ها حضور دارند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه تاکنون 60 هزار تن شن و 15 هزار تن نمک خریداری شده اضافه کرد: عملیات راهداری شامل روکش آسفالت گرم، لکه‌گیری آسفالت سرد، آسفالت حفاظتی تعمیرات پل‌ها و تونل‌ها، تعمیر و نصب تابلوهای اخطاری و انتظامی، آشکارسازی نقاط پرتصادف، پاک‌سازی دهانه پل‌ها است.
پرورشی خرم بیان کرد: به همین منظور شماره تلفن گویای 141 به شکل 24 ساعته پاسخگوی مردم برای اطلاع‌رسانی از وضعیت جاده‌های استان است.
به گزارش ایرنا، استان همدان دارای پنج هزار و 400 کیلومتر انواع راه است و مسیر همدان به تویسرکان از راه گنجنامه یک مسیر گردشگری به شمار می رود که مسیر همدان تا این شهرستان را حدود 20 دقیقه کوتاهتر می کند.
7523/2087
خبرنگار: مرضیه بختیاری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.