به گزارش ایرنا ، اکبر بهنام جو چهارشنبه در جریان سفر به پارس آباد و بازدید از طرح های عمرانی این شهرستان افزود: ازسال گذشته کارهای اساسی برای آماده سازی فرودگاه پارس آباد مغان از جمله آسفالت ورودی ، آسفالت و روکش باند فرودگاه انجام گرفته و این فرودگاه برای انجام پرواز های هوایی مهیا شده است.
وی بیان کرد: در مرحله (فاز) اول آماده سازی فردگاه پارس آباد پروازهای اردبیل و تهران به این فرودگاه و بالعکس انجام خواهد گرفت.
بهنام جو همچنین به پیشرفت فیزیکی مطلوب بیمارستان 160 تختخوابی پارس آباد مغان اشاره کرد و افزود: عملیات ساختمانی این بیمارستان تا دو ماه آینده به طور کامل به پایان رسیده و تجهیز آن برای بهره برداری و ارایه خدمت به مردم منطقه شروع می شود.
وی همچنین به طرح احداث تصفیه خانه فاضلاب پارس آباد اشاره کرد و گفت: این طرح در مراحل نهایی است و می بایست از هم اکنون برای تامین تجهیزات آن اقدام اساسی از سوی مسئولان و نماینده این شهر در مجلس صورت گیرد.
استاندار اردبیل همچنین با اشاره به توانمندی های پارس آباد در تولید محصولات کشاورزی گفت: ایجاد صنایع تبدیلی در این شهرستان برای جلوگیری از خام فروشی ضروری است و دولت نیز با ارایه تسهیلات به بخش خصوصی از ایجاد صنایع زنجیره ای و تبدیلی حمایت می کند.
بهنام جو اضافه کرد: باید با ایجاد و گسترش صنایع تبدیلی زمینه صدور محصولات کشاورزی و صنعتی این شهرستان به بازارهای داخلی و خارجی فراهم شود.
وی تاکید کرد که منطقه مغان جایگاه ویژه ای در استان اردبیل دارد و از ظرفیت های بالای توسعه برخوردار بوده و باید از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده گردد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، استاندار اردبیل در جریان سفر به پارس آباد مغان ساختمان آتش نشانی و ناحیه 2 شهرداری این شهر را افتتاح کرد .
وی همچنین از بیمارستان 160 تختخوابی ،کلینیک و مرکز غربالگری سرطان و شیمی درمانی پارس آباد بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت عملیات اجرایی آن قرار گرفت.
بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر پارس آباد و نشست با نمایندگان احزاب و فعالان سیاسی پارس آباد مغان آباد مغان از برنامه های دیگر سفر استاندار اردبیل به پارس آباد مغان بود.
همچنین در جریان این سفر و با حضور معاون امور عمرانی استانداری اردبیل رحمت انوری آذر به عنوان سرپرست شهرداری پارس آباد مغان معرفی شد.
خبرنگارو انتشار : سیفعلی موسی زاده
6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.