به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری اردبیل ، محمودرضا یعقوبی روز سه شنبه اظهار کرد: این گروه ها با پیش‌بینی و پیشگیری برای کاهش حوادث ناگوار در چهارشنبه آخر سال تلاش می کنند.
وی با اشاره به حادثه اخیر در محله شهریار اردبیل و چند حادثه تلخ در نقاط مختلف شهر به دنبال ترقه ‌بازی و انفجار مواد آتش ‌زا بیان کرد: آواربرداری از ساختمان تخریب شده در محله آرازعلی (شهریار) اردبیل به پایان رسیده و مصدومان نیز در حال مداوا و ترخیص از بیمارستان هستند.
مدیرعامل سازمان آتش‌ نشانی شهرداری اردبیل همچنین با اشاره به تعدد حوادث تلخ و ناگوار در چهارشنبه آخر سال گفت: با توجه به اینکه هر سال بی ‌احتیاطی خانواده‌ ها و فرزندان آنها زمینه بروز برخی حوادث و سوانح ناگوار را فراهم می کند توصیه می شود با مراقبت بیشتر مانع از بروز چنین حوادث تلخ و تاسف ‌بار باشیم.
یعقوبی افزود: در آستانه چهارشنبه آخر سال تشکل‌های مردم نهاد در حرکتی جالب پای کار آمدند تا با اجرای طرحی به نام 'به پاس احترام به آتش‌ نشانان قهرمان ، مواد محترقه را کنار می‌گذاریم' تلاش می کنند تا از بروز حوادث تلخ و تاسف ‌بار در چهارشنبه ‌سوری جلوگیری شود.
وی بیان کرد:‌ در صورت بروز حریق و یا دیگر حوادث ناگوار نیروها و گروههای فعال شهرداری در کوتاه ترین زمان در سر صحنه حاضر شده و به حادثه‌ دیدگان امدادرسانی می‌کنند.
شهر اردبیل بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد.
در چهار روز گذشته در 2 حادثه ناشی از انفجار ترقه دست ساز و مواد محترقه در اردبیل هفت نفر کشته و 6 نفر مصدوم شدند.
بروز چنین حوادثی در اردبیل سابقه دارد و در سال های 93 و 94 هم حادثه های مشابهی رخ داد که 2 نفر جان خود را از دست دادند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:عارف شیرزاد
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.