مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از نصب 38 دستگاه شیـر هیدرانت در داخل بازار تبریز خبر داد و گفت: هر کدام از این شیر ها، نقش یک ایستگاه آتش نشانی را در زمان آتش سوزی ایفا می کنند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، آتش پاد داوود طالب نژاد اظهار کرد: با نصب شیر های هیدرانت می توان در کمترین زمان ممکن آتش سوزی را مهار کرد.
 
وی همچنین از اجرای طرح ضربتی با محوریت کاهش حوادث در اماکن عمومی و خصوصی خبر داد و گفت: اجرای این طرح ها در سطح شهر، بروز حوادثی مانند پلاسکو در تبریز را به صفر برساند.
 
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز بیان کرد: با توجه به اینـکه امکان هیچ گونه عملیـات عمرانی، خاک برداری و نصب شـیرهای هـیدرانت در روز امکان پذیر نبود،  سازمان  آتش نشانی تبریز با هماهنگی نیروی انتظامی، اداره آب، میـراث فرهنـگی، اقدامات نصب به صورت شبانه انجام گرفت.
 
وی ادامه داد: تقویت زیرساخت های ایمنی در محورهای گردشگری تبریز به ویژه بازار تاریخی در آستانه رویداد بزرگ "تبریز 2018" رویکرد اصلی مدیریت بحران و ارئه خدمات ایمنی شهرداری تبریز است.
 
طالب نژاد متذکر شد: ارائه خدمات ایمنی و عملیات سریع در حین آتش سوزی در داخل بازار تاریخی، با محدودیت هایی روبرو است که انتقال تجهیزات و خودروهای آتش نشانی زمان ارائه خدمات ایمنی را افزایش می دهد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.