رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بانک های عامل در بررسی طرح های تولیدی و پرداخت تسهیلات به این طرح ها در اسرع وقت اقدام کنند. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، سید حامد عاملی در بیست و یکمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در اردبیل اظهار کرد:  تاکنون ۲۳۱ طرح در حوزه صنعتی در سایت بهین یاب ثبت نام کرده اند که ۲۲۲ مورد از این طرح ها بررسی و اعمال نظر شده است.   وی با اشاره به اینکه ۱۱ طرح باقی مانده نیز در کمیته ها قابل بررسی است، خاطرنشان کرد: طرح ها پس از بررسی به بانک‌های عامل معرفی شده اند که انتظار می رود بررسی وضعیت این طرح‌ها در اسرع وقت توسط بانک‌ها انجام شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با یادآوری اینکه بانک‌ها قول داده‌اند تا پایان هفته پرداختی‌ها را انجام دهند، بیان کرد: ۵ مورد از این تسهیلات توسط بانک ملی، ۲ مورد بانک سپه، ۲ مورد بانک صنعت و معدن، یک مورد بانک رفاه و ۳ مورد نیز بانک تجارت پرداخت خواهد شد.   عاملی با تاکید بر اینکه تا یک ماه بعد ار ارسال طرح‌ها به بانک‌ها باید نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام شود تصریح کرد: معطل ماندن طرح‌ها در بانک ها به هیچ وجه برای ما قابل قبول نیست و بانک‌ها موظف هستند گزارش نهایی عملکرد خود را در جلسات ستاد تسهیل ارائه دهند. 
در این جلسه تعدادی از طرح های تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفته و در مورد تعیین تکلیف آنها تصمیم گرفته شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.