به گزارش ایرنا حجت الاسلام امیر رشت بری در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود با بیان اینکه ناامنی در جامعه تنها دزدی و یا سرقت اموال مردم نیست وناامنی ناموسی می تواند به عنوان یک تهدید اخلاقی جدی برای جامعه محسوب شود گفت: پیشگیری وریشه یابی ناامنی اخلاقی و ناموسی کار فرهنگی دستگاه های اجرایی ذی ربط کشور است.
وی بیان کرد: زمانی که شئونات اخلاقی در مقابل دیدگان مردم نادیده گرفته شده وزیر پا گذاشته شود در این صورت این وظیفه نیروی انتظامی است که با این گونه پدیده زشت اجتماعی برخورد کند.
امام جمعه خلخال همچنین با اشاره به سخنان اخیر ترامپ رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران کنار کشیدن این کشور از برجام را دور از انتظار ندانست.
وی با اشاره به تیراندازی مرگبار در لاس وگاس آمریکا وکشته شدن 60 آمریکایی ومجروح شدن 540 نفر دراین حادثه گفت: این حادثه نتیجه وجود اوج خشونت در کشوری است که همواره مدعی رعایت حقوق بشر ونیز نتیجه آزاد گذاشتن تجارت اسلحه حتی به قیمت کشتار مردم از سوی دولت آمریکا است .
حجت الاسلام رشت بری همچنین با تقدیر از تلاش 14 ساله محمد هاشمیان رییس ستاد نماز جمعه قبلی خلخال احمد معصومی را به عنوان ریییس جدید این ستاد معرفی کرد.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.