به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمود بهروزه در خطبه های این هفته نمازجمعه عنبراباد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند کار این عزیزان مجاهدت در راه خداوند متعال است که بسیار ارزش دارد از این رو این نشان از اهمیت فعالیت نیروی انتظامی می باشد.
وی تصریح کرد: کار دشمن ایجاد توطئه و اختلاف افکنی بین اقوام و طوایف مختلف برای فروپاشی ابرقدرت اسلام است که امروز در جهان این موضوع را به عینه تماشا می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: هدف دشمن از اختلاف افکنی زمینگیر کردن اسلام بویژه تشیع است که با ایجاد داعش برای رسیدن به اهداف شوم خود می باشند.
خطیب جمعه عنبرآباد اظهار کرد: پشت پرده جریانات اخیر در کردستان عراق اسراییل است که می خواهند اسراییل جدیدی در منطقه ایجاد کند از این رو همه مردم این منطقه باید هوشیار باشند.
وی ادامه داد: اسراییل بداند با نزدیکی به مرزهای ایران، حیات خلوتی برایش ایجاد نخواهد شد و درست برعکس خواهد بود.
وی به بدعهدی امریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا اهل لجاجت، بدعهدی، دبه درآوردن و از پشت خنجر زدن است از این رو همه دنیا در مساله برجام چهره واقعی این کشور را شناختند.
حجت الاسلام بهروزه به حادثه تروریستی اخیر در لاس وگاس آمریکا اشاره کرد و افزود: آمریکا در تامین امنیت خود عاجز است و متعجبیم دم از امنیت دار کردن جهان نیز می زنند.
وی در بخش دیگری از سحنان خود روز دامپزشکی، کودک، پست، کاهش اثرات بلایای طبیعی و روز سالمندان را گرامی داشت.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز** انتشار : بهنام احمدی *
7450/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.