به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: این همه پرسی همانگونه که رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس جمهوری ترکیه بر آن تاکید داشتند خیانت و تهدیدی برای منطقه است.
وی اضافه کرد: اگر ملت و دولت های منطقه متحد و منسجم شوند آمریکا و رژیم اشغالگر قدس نمی توانند به اهدافی که دنبال می کنند، دست یابند.
امام جمعه گناوه به دیدار رهبر معظم انقلاب با سرپرست و دست اندرکاران حج امسال اشاره کرد و گفت: مناسک حج فرصتی خوب و بسیار مهم برای خنثی کردن تبلیغات مسموم استکبار جهانی علیه ایران اسلامی است.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهید حججی از شهدای مدافع حرم نکات بسیار ظریف و قابل تاملی تاکید کردند که اقشار جامعه بویژه جوانان باید به آن اهمیت دهند.
رکنی حسینی گفت: دشمن در تلاش است تا بین جوانان و انقلاب و نظام فاصله بیاندازد اما بداند که ایران اسلامی جوانان برومندی نظیر شهید حججی دارد که با نثار جان خود از دین و میهن دفاع کرد.
امام جمعه گناوه با گرامیداشته هفته نیروی انتظامی و تقدیر از خدمات و تلاش های صادقانه این نیرو افزود: نیروی انتظامی و پایگاه دریابانی این شهرستان در انجام وظیفه سنگینی که برعهده دارند ازجمله مبارزه با قاچاقچیان، تهاجم فرهنگی غرب، سوداگران مرگ و تامین نظم و امنیت در منطقه موفق عمل کرده و باید قدردان این نیروها باشیم.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت اله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.