به گزارش ایرنا ، احمد قنبری روز یکشنبه در همایش دهیاران دور پنجم بخش مرکزی خلخال افزود: در طول عمر دولت یازدهم 273 میلیارد ریال اعتبار از محل های اعتباری مختلف برای اجرای پروژه های عمران روستایی همچون طرح های عمران روستایی ، آبرسانی و بهسازی و مرمت روستاها با تلاش دهیاران این بخش هزینه شده است.
وی گفت: اعتبار یاد شده در بحث عمران روستایی باستثنای اعتبارات هزینه شده برای اجرای طرح های گازرسانی و بنیاد مسکن بوده و با اجرای طرح های عمران و توسعه و زیبایی روستاهای بخش مرکزی علاوه بر توسعه و رونق اقتصادی اهالی روستاها از میزان مهاجرت روستاییان به مناطق دیگر کشور نیز بطور محسوسی کاسته شده است.
وی با انتقاد از عدم همکاری برخی از مسوولان اجرایی شهرستان با دهیاران بخش مرکزی اظهار کرد: در حالی که دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در روستا و پل ارتباطی محکم برای ارتباط بین مردم روستا و مسوولان هستند متاسفانه تعدادی از مسوولان با بی توجهی به خواسته دهیاران که همان خواسته اهالی روستاهای منطقه است زمینه نارضایتی اهالی را از مجموعه مدیران اجرایی فراهم می کنند.
وی گفت: مسوولان اجرایی شهرستان موظف به توجه به دعوت دهیاران در آشنایی با مشکلات روستا و تلاش برای تحقق خواسته اهالی بوده و بی اعتنایی به خواسته دهیاران بی انصافی در حق مردم روستا و جمعیت مولد تولید و کار روستاها است.
قنبری با بیان اینکه دفتر امور روستایی استانداری اردبیل تسهیلات بانکی 20 میلیارد ریالی برای اجرای طرح های گردشگری درآمد زا در اختیار دهیاران قرار می دهد از اجرای پروژه پل معلق توسط تعاونی دهیاران بخش مرکزی خلخال در تفرجگاه ازناو این شهرستان خبرداد.
او افزود: اعتبار اجرای این پروژه مهم و بزرگ گردشگری منطقه از محل اعتبارات تسهیلاتی اعطایی به دهیاران بخش مرکزی تامین خواهد شد.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.