شهرام ملکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تاکنون، 30 هزار و 223 واحد مسکن مهر در کردستان به بهره برداری رسیده است افزود: تعداد کل واحدهای مسکن به بهره برداری رسیده استان در طول فعالیت دولت تدبیر و امید، 9 هزار و 208 واحد است.
وی به جزئیات واحدهای مسکن مهر کردستان اشاره و اظهار کرد: تعداد کل واحدهای مسکن مهر شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان، 34 هزار و 221 واحد است.
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ادامه داد: تعداد کل واحدهای مسکن مهر به بهره برداری رسیده شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان در دولت یازدهم، 6 هزار و 864 واحد است.
ملکی، مجموع واحدهای مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت را چهار هزار و 435 واحد عنوان کرد و افزود: از این تعداد، 2 هزار و 344 واحد در دولت تدبیر و امید به بهره داری رسیده است.
به گزارش ایرنا، روز دوشنبه با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، به طور همزمان 2 هزار واحد مسکن مهر کردستان در سه شهرستان سنندج، کامیاران و قروه تحویل متقاضیان شد.
برای ساخت این واحدهای مسکونی، یک هزار و 102 میلیارد ریال اعتبار از محل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی هزینه شده که شامل 6 تعاونی مسکن مهر است.
کردستان از استان های مرزی کشور است که 227 کیلومتر مرز مشترک با شمال عراق دارد، در امتداد این مرز، سه بازارچه و یک مرز رسمی ایجاد شده است.
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
7355/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.