به گزارش ایرنا، احمد اصغری مهرآبادی روز شنبه در آئین بهره برداری از یک هزار و 120 واحد سکن مهر در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این در حالی است که در دولت های قبل تنها 630 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شد.
وی تقاضای مسکن در سطح کشور را سالانه 900 هزار واحد مسکونی دانست و افزود: در چهارمحال و بختیاری باید سالانه یکهزار واحد مسکونی جدید برای تامین تقاضای بازار مسکن استان ایجاد شود.
اصغری مهرآبادی به برگزاری جشن اختتامیه مسکن مهر چهارمحال و بختیاری تا پایان مهر امسال اشاره و تصریح کرد: این استان پس از زنجان و یزد سومین استانی است که پایان طرح مسکن مهر را جشن می گیرد.
وی یادآور شد: عملیات زیربنایی و روبنایی بیشتر محلات مسکن مهر کشور شامل مساجد، مدارس، مراکز بهداشتی و کلانتری به پایان رسیده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در این استان 22 هزار و 500 واحد مسکن مهر احداث شد.
گودرز امیری اظهار کرد: از این تعداد 8 هزار واحد در دولت های قبل و 14 هزار واحد در دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسید.
وی افزود: 500 واحد باقیمانده مسکن مهر چهارمحال و بختیاری تا پایان مهر امسال تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: بهره برداری از یکهزار و 120 واحد مسکن مهر در استان با آغاز به کار دولت انجام شد.
قاسم قاسمی تاکید کرد: از این تعداد یکهزار و 96 واحد در شهرک منظریه شهرکرد، سه واحد در فرخشهر، یک واحد در فارسان و 20 واحد احداثی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا، با اجرای طرح مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری 22 هزار و 500 واحد احداث و در اختیار قشرهای کم درآمد قرار گرفت.
از این تعداد واحد مسکونی هشت هزار واحد در دولت های قبل و 14 هزار و 500 واحد در دولت تدبیر و امید تکمیل و تحویل متقاضیان شد.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده:محمود رئیسی
/2097/7362
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.