به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در نشست با قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر تاکید کرد: از مجموع 22 هزار و 500 واحد مسکن مهر چهارمحال و بختیاری، 8هزار واحد در دولت های قبل و 14 هزار واحد در دولت یازدهم تکمیل و تحویل متقاضیان شد.
وی افزود: 500 واحد باقیمانده طرح مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری تا پایان مهر امسال تکمیل و تحویل متقاضیان می شود.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم مطلوب و باعث رشد و شکوفایی نقاط مختلف ایران اسلامی و این استان شده است.
وی یادآور شد: اطلاع رسانی شفاف از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دولت یازدهم به منظور آگاهی عمومی باید گسترده تر باشد.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر نیز گفت: تا پایان مهر امسال جشن اختتامیه تکمیل و تحویل طرح مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری برگزار می گردد.
احمد اصغری مهرآبادی اظهار کرد: با برگزاری این جشن چهارمحال و بختیاری سومین استان کشور در تکمیل طرح مسکن مهر محسوب می شود.
وی افزود: در صورت برگزاری جشن اختتامیه تکمیل و تحویل طرح مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری تا پایان مهر امسال 20 میلیارد ریال اعتبار تشویقی به مجموعه اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان اختصاص می یابد.
اصغری مهرآبادی تاکید کرد: به منظور تکمیل مساجد سایت های مسکن مهر چهارمحال و بختیاری 10 میلیارد ریال اعتبار در دو مرحله پرداخت خواهد شد.
وی یادآور شد: در مرحله قبل نیز برای تکمیل مساجد سایت های مسکن مهر چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.
به گزارش ایرنا، با اجرای طرح مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری 22 هزار و 500 واحد احداث و در اختیار قشرهای کم درآمد قرار گرفت.
از این تعداد واحد مسکونی هشت هزار واحد در دولت های قبل و 14 هزار و 500 واحد در دولت تدبیر و امید تکمیل و تحویل متقاضیان شد.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.