به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشتبری در خطبه های نماز جمعه خلخال با اشاره به آزاد سازی موصل دومین شهر بزرگ کشور عراق بدست ارتش و نیروهای مردمی این کشور افزود: اگر ایثارگری های جبهه مقاومت در کشورهای عراق و سوریه نبود سرنوشت همه جهان در دست عوامل تروریستی گروه داعش و حامیان استکباری این گروه جنایتکار بود.
وی گفت: شهر موصل 37 ماه پیش در مدت 24 ساعت بدست عوامل گروه داعش و مزدوران خیانتکار داخلی تصرف و پس از 37 ماه اشغال این شهر بزرگ عراق به همت نیروهای مردمی ارتش و مدافعان حرم آزاد و با این پیروزی از دستیابی گروه تروریستی داعش به اهداف از پیش تعیین شده در سایر نقاط جهان جلوگیری شد.
خطیب جمعه خلخال اظهار کرد: در حالی که نقش ایران در مقابله با تروریسم و داعش در منطقه نقش ارزنده ای است معرفی ایران به عنوان عامل شرارت و بی ثباتی منطقه از سوی وزیر دفاع آمریکا جای تعجب بوده و حکایت از حمایت سرسختانه آمریکا ، اسرائیل و رژیم آل سعود از گروه ترویستی داعش دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی گفت: شورای نگهبان نبض کشور و حافظ منافع و ضامن سلامت نظام اسلامی ایران است.
وی با اشاره به وظایف سنگین شورای نگهبان در بحث تطبیق قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی با قانون اساسی و همچنین نظارت بر حسن برگزاری انتخابات در کشور اظهار کرد: شورای نگهیبان موجودیت نظام و هم وزن با قانون اساسی بوده و حمایت همه جانبه از این نهاد مقدس وظیفه شرعی و قانونی همه مردم است.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.