به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات هیچ گونه تمایلات جناحی، قومی و سیاسی را در راستای انجام وظایف و رسالتهای خود نداشته و تلاش می‌کنند براساس قوانین و موازین شرعی برای تامین امنیت و آرامش در جامعه گام بردارند.

وی تامین مصالح، آرامش و امنیت را از مهمترین تکالیف وزارت اطلاعات دانست و گفت: این وزارت براساس رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری فعالیت کرده و جذب حداکثری و دفع حداقلی را راهبرد اساسی خود قرار داده است.

علوی بیان کرد: همان گونه که نام وزارت اطلاعات برای ملت ایران احساس امنیت، آرامش و مهربانی را دارد به همان اندازه در دل دشمنان این ملت و ایران اسلامی ترس و هراس ایجاد می کند چرا که اجازه کوچکترین فعالیت برای دشمنانی که به دنبال ایجاد ناامنی در کشورمان هستند را نمی‌دهیم.

وزیر اطلاعات فرمایشات مقام معظم رهبری را در پیام نوروزی که فرمودند مردم ایران در سال 95  امنیت پایدار را تجربه کردند، عیدی بزرگ برای تامین‌کنندگان امنیت در کشور نظیر سربازان گمنام، سپاه، بسیج، ارتش ، نیروی انتظامی، قوه قضائیه ، ستاد کل نیروهای مسلح و شورای عالی امنیت ملی عنوان کرد.

وی افزود: امسال نیز همچون سال گذشته در راستای ایجاد امنیت و آرامش در کشور با تبعیت از فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری اقدام کرده و تلاش می‌کنیم تا همچنان از امنیت موجود در کشور حفاظت و حراست کنیم.

علوی با اشاره به امنیت و آرامش موجود در کشور در سالهای اخیر تصریح کرد: این آرامش و امنیت در سایه هوشیاری و آمادگی سربازان گمنام امام زمان(عج) به وجود آمده که این موفقیت بزرگی برای نهادهای نظامی، امنیتی و قضایی بوده و برای تداوم آن تلاش همه‌جانبه‌ای خواهد شد.

وزیر اطلاعات با اشاره به فعالیت تشکلهای مختلف در کشور اظهار کرد: افراد و تشکلیهایی که به اصل نظام و ولایت فقیه معتقد بوده و آنها را قبول دارند با سلایق گوناگون در کشور مجاز به فعالیت سیاسی و اجتماعی هستند و هرچند که ممکن است در مسائل فرعی اختلاف نظرهایی بین آنها وجود داشته باشد وزارت اطلاعات با توجه به جایگاه خود در این امور دخالت نمی‌کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 618474
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.