به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله محمد رضا ناصری در خطبه های نمازجمعه امروز شهر یزد به اهمیت انتخابات و نقش مردم و توطئه های دشمنان در قبال آن اشاره کرد و افزود: همه مردم و مسئولان باید در آستانه انتخابات بسیار هوشیار باشند.
وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی از مدت ها قبل برای برگزار نشدن انتخابات باشکوه هم در شوراهای اسلامی و هم ریاست جمهوری به دنبال توطئه و تحقق اهداف شوم هستند که باید همه آگاه باشیم.
امام جمعه یزد تصریح کرد: از مدت ها قبل توطئه‌های استکبار جهانی علیه برگزاری انتخابات پرشور در ایران اسلامی آغاز شده ولی قطعا با بیداری و بصیرت ملت و مسئولان آنها در اهداف خود موفق نمی شوند.
ناصری گفت: برگزاری انتخاباتی سالم ، قانونمند و پرشور موجب اقتدار و عزت ایران و مایه نا امیدی تمام دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است که به حول و قوه الهی ملت ایران وظایف خود را انجام می دهد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به موضوع فضای مجازی و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: دشمنان از فضای مجازی می خواهند اهداف خود را علیه نسل جوان و کشور دنبال نمایند.
ناصری گفت: بهره گیری از فضای مجازی مهمترین جبهه مبارزه دشمنان در برهه کنونی علیه نظام و انقلاب اسلامی است که باید مردم ، جوانان ، خانواده ها و مسئولان خیلی هوشیار باشند.
امام جمعه یزد به اهمیت تربیت دینی نسل جوان در مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان اشاره کرد و تصریح نمود: معلمان و روحانیون نقش مهمی در ترویج ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی بین اقشار مختلف جامعه و جوانان دارند.
ناصری گفت: مردم و مسئولان اجرایی باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری امسال و تولید و اشتغال بیش از گذشته کار کنند چون دشمنان همواره مانع پیشرفت کشور ما می شوند.
امام جمعه یزد اظهار داشت: رفت و آمد تجاری با دیگران و آمریکا به این معنا نیست که ما تابع آنها شویم و از ارزش‌های دینی و انسانی خود برای تعامل تجاری با آنها کوتاه بیائیم بلکه باید روز به روز با تکیه بر ظرفیت های داخلی قوی تر شویم.
ناصری به روز ارتش اشاره و ضمن تبریک آن به اهمیت پیشرفت در عرصه های مختلف و مقاومت در برابر توطئه های دشمنان تحت زعامت و فرامین مقام معظم رهبری تاکید کرد.
7536/ 61197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.