به گزارش ایرنا ، علی علایی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: عملیات اجرایی پروژه ساماندهی آرامستان خلخال که با هدف یکسان سازی قبور قدیمی و جدید و سهولت تردد مردم در این محل از چند روز پیش از سوی شهرداری آغاز شده بود.
وی گفت: در اجرای این پروژه هزینه های مربوط به تعویض سنگ تمام سنگ قبرها از سوی شهرداری خلخال تامین شده بود ولی با این حال قصد داریم با دعوت از شهروندان و نظرخواهی دوباره از مردم و در صورت موافقت آنها کار را ادامه و در غیر این صورت بافت قدیمی قبور آرامستان را حفظ کنیم.
علایی اظهار کرد: علاوه همسان سازی قبور طرح حصار کشی آرامستان خلخال با تخصیص یک میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار بزودی آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به وجود ناهمواری های فراوان در خیابان ها و معابر عمومی شهر که ناشی از بارش های سنگین برف زمستان سال گذشته و نمک پاشی بوده افزود: برای تسریع در لکه گیری معابر خلخال ماشین لکه گیری جدیدی با صرف 2 میلیارد ریال خریداری شده که با مساعد شدن شرایط جوی و فروکش باران عملیات اجرایی خیابان ها و معابر نیازمند به لکه گیری و آسفالت با استفاده از تکنولوژی پیشرفته در این ماشین اجرا خواهد شد.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.