به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، موسی کنعانپور پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت آسفالت‌ریزی معابر و خیابان‌های شهری استان اردبیل اظهار داشت: سالانه با هزینه بالغ بر 30 میلیارد تومان، آسفالت‌ریزی معابر و خیابان‌های شهری به عنوان ویترین فعالیت شهرداری در جلوی دید مردم  انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اجرای پروژه‌های آسالت‌ریزی به صورت کیفی در شهرهای استان بیان کرد: این امر برای ماندگاری هر چه بیشتر آسفالت‌ معابر و خیابانهای شهری باید مورد توجه قرار گرفته و سهل‌انگاریها و هرگونه نارسایی و مشکلات در اینحوزه رفع شود تا شاهد تخریب آسفالتهای شهری و نارضایتی عمومی نباشیم.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل با بیان اینکه عدم رعایت برخی استانداردهای لازم به دلیل حساسیت عملیات آسفالت‌ریزی سبب تخریب آسفالت و ایجاد چاله‌ها می‌شود، گفت: این امر به دنبال بارشهای برف در زمستان سبب بروز مشکلات در ترددوسایل نقلیه شهری شده و نارضایتیهای مردمی را به دنبال داشته است که با توجه به سردسیر بودن استان اردبیل باید موارد استاندارد در آسفالت‌ریزیها رعایت شود.

وی اظهار کرد: با وجود ارسال دستورالعمل آسفالت‌ریزی معابر شهری بر اساس استانداردهای لازم به شهرداریهای استان، متاسفانه هنوز هم آسفالت‌ریزی در برخی شهرها به روش سنتی و غیراستاندارد انجام می‌شود که مسئولیت آن متوجه شهردار مربوطه است و شهرداران بر اساس دستورالعمل ابلاغی موظف به انجام آزمایشات خاک در کارخانه‌های آسفالت هستند.

کنعانپور افزود: با توجه به گردشگرپذیری استان اردبیل با آغاز فصل تابستان انتظار می‌رود معابر و خیابانهای شهری برای استقبال از مسافران تابستانی بهسازی و آسفالت‌ریزی شده و استان اردبیل با چهره‌ای مناسب و زیبا پذیرای گردشگران باشد تا این امر زمینه‌ساز رضایتمندی عمومی مردم و مسافران شود.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهرهای اردبیل تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا باید در اولویت بوده و تلاش شود تا با تامین اعتبارات لازم این پروژه‌ها در شهرهای استان پیگیری و آماده بهره‌برداری شود که انتظار می‌رود در این زمینه شاهد همکاری و تعامل هر چه بیشتر مسئولان و متولیان امر باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612060
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.