به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ دکتر مجید خدابخش در حاشیه بازدید از اقدام های مربوط به آماده سازی سالن ورزشی رضازاده برای برگزاری مسابقه های والیبال امیدهای آسیاافزود: برگزاری این مسابقه هم از لحاظ ورزشی و هم از جنبه گردشگری برای این استان دارای اهمیت فراوان است.

وی اظهار کرد: استان اردبیل که از دیرباز اسطوره های فراوانی را در رشته های مختلف ورزشی پرورش داده تا این زمان از میزبانی رویدادهای مهم ورزشی بازمانده است.

او گفت: این اتفاق مبارک تجربه ای مفید برای استان اردبیل به حساب می آید که باتوجه به فراهم شدن امکانات ورزشی و استاندارد شدن سالن ها می توان در آینده سایر رقابت های ورزشی مانند بسکتبال ،فوتسال ،هندبال و .. را در این استان میزبانی نمود.

وی افزود: دست کم حدود 15 روز اردبیل برای جمعیت زیادی از کشورهای آسیا ازطریق شبکه های گوناگون تلویزیونی روی آنتن خواهد بود و این فرصت بزرگی برای معرفی ظرفیت ها و قابلیت های این استان سیاحتی می باشد.

وی عهده گیری کارهای اجرایی این مسابقات توسط بخش غیردولتی را امتیاز بزرگی از نظر فدراسیون های والیبال دانست و از مردم به خصوص جوانان و سازمان های غیردولتی و مردم نهاد خواست هر آنچه از دستشان در این ارتباط بر می آید دریغ نکنند.

مسابقه های قهرمانی والیبال امیدهای آسیا با حضور 11تیم از قاره کهن (آسیا) به مدت 12 روز به میزبانی استان اردبیل هر روز از ساعت 18 در سالن های مجموعه ورزشی رضازاده و تختی اردبیل برگزار می شود.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610374
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.