نادر فلاحی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:کف پوش سالن شش هزار نفری مجموعه ورزشی رضازاده آماده نصب است و بعد از آماده سازی سامانه نوری و صوتی سالن، نصب آن در چند روز آینده انجام خواهد شد.
رئیس هیات والیبال استان اردبیل بیان کرد: آماده سازی سامانه نوری و صوتی سالن 2 هزار نفری شهید آسمانی مجموعه ورزشی تختی اردبیل نیز به سرعت در حال انجام بوده و کف پوش آن هم بزودی نصب خواهد شد.
وی از تحویل نهایی سالن ورزشی شش هزار نفری رضازاده و سالن ورزشی2 هزار نفری شهید آسمانی تا 30 فروردین به مسئولان برگزاری مسابقات والیبال امید های آسیا و انتخابی جهان خبر داد و اظهار کرد: با برگزاری دیدار دوستانه بین 2 تیم از استان همه جوانب از جمله سیستم صوتی و نوری سالن، خط کشی های کف پوش سالن، حتی میز منشی ها ، داوران و توپ جمع کن ها چک نهایی شده و تحویل عوامل برگزار کننده مسابقات داده خواهد شد.
او اضافه کرد: نماینده کنفدراسیون آسیا و رئیس کمیته کنترل مسابقات والیبال امید های آسیا و انتخابی جهان روز پنجشنبه از روند آماده سازی سالن های ورزشی اردبیل بازدید کردند.
وی بیان کرد: هتل لاله و هتل رضوان شهر گردشگری سرعین هم برای اسکان تیم های حاضر در این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده و هماهنگی های لازم با مسئولان این شهر برای میزبانی مطلوب از میهمانان بعمل آمده است.
فلاحی گفت: از نهم اردیبهشت ماه تیم های شرکت کننده در این مسابقات وارد استان اردبیل خواهند شد و از یازدهم تا نوزدهم اردیبهشت ماه مسابقات برگزار خواهد شد.
رئیس کمیته فنی و اجرایی مسابقات والیبال امید های آسیا افزود: تیم ملی امید11 کشور ایران، پاکستان، چین، چین تایپه، تایلند، ازبکستان، قزاقستان، ژاپن، استرالیا، مالزی و سریلانکا در این مسابقات شرکت می کنند.
نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال مردان آسیا در سال ۹۴ در شهر «نای پی داو» میانمار برگزار و تیم ایران قهرمان این دوره از رقابت ها شد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.