به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید حسن عاملی عصر پنجشنبه در دیدار اعضای ستاد برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا با وی افزود: اینکه جای جای ایران اسلامی از جمله اردبیل میزبان رقابت های بین المللی ورزشی است، نشان دهنده وجود امنیت و شرایط مناسب در ایران اسلامی است.
وی بیان کرد: با وجود تبلیغات منفی دشمنان، ایران اسلامی جزیره ثبات در منطقه است و رفت و آمدهای بیشمار و نیز برگزاری رقابت های ورزشی ، جشنواره های علمی و فرهنگی بین المللی نشان دهنده موقعیت استثنایی میهمن اسلامی ما می باشد.
آیت الله عاملی برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا در استان اردبیل را نشانه مسئولیت پذیری و شایستگی مدیریت استان ذکر کرد و افزود: برگزاری مطلوب این مسابقات افتخاری بزرگ و فرصتی استثنایی برای استان می باشد و باید در این راستا نهایت دقت و کوشش را داشت.
وی اضافه کرد: در جریان برگزاری این مسابقات به مدت 10تا 15 روز استان اردبیل از طریق امواج تلویزیونی در معرض دید ملت های بسیاری است و باید از این فرصت برای معرفی قابلیت های اقتصادی و گردشگری استان استفاده کرد.
امام جمعه اردبیل ادامه داد : مسئولان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و نیز شخصیت های حقوقی و حقیقی اقتصادی در استان باید از فرصت برگزاری این مسابقات استفاده کرده و به شناسایی قابلیت های اردبیل اقدام کنند.
استاندار اردبیل نیز در این دیدار برگزاری رقابت های والیبال امیدهای آسیا در اردبیل را از نظر ورزشی ، گردشگری و اقتصادی برای استان حائز اهمیت دانست.
مجید خدابخش با بیان اینکه آخرین مراحل آمادگی برای برگزاری این رویداد مهم ورزشی در استان در حال انجام است، اظهار کرد: این رقابت ها تجربه ای مفید برای استان اردبیل بوده و با توجه به فراهم شدن امکانات و زیر ساخت های لازم از این پس می توان رقابت های ورزشی دیگری را نیز در استان برگزار کرد.
وی افزود: حدود 15 روز اردبیل برای جمعیت زیادی از کشورهای آسیا از طریق شبکه های مختلف تلویزیونی روی آنتن خواهد بود و این فرصت خوبی برای شناسایی قابلیت های گردشگری ، اقتصادی و فرهنگی استان می باشد.
در این دیدار رییس هیات والیبال استان اردبیل نیز گزارشی از روند آمادگی استان برای برگزاری این رقابت ها ارائه کرد.
مسابقات والیبال امیدهای آسیا از 11 تا 19 اردیبهشت برگزار می شود. تیم ملی امید11 کشور ایران، پاکستان، چین، چین تایپه، تایلند، ازبکستان، قزاقستان، ژاپن، استرالیا، مالزی و سریلانکا در این مسابقات شرکت می کنند.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6130
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.