به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سعید درخشنده بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از سالنها و اماکن برگزارکننده رقابتهای والیبال قهرمانی آسیا و انتخابی مسابقات جهانی مصر در اردبیل اظهار کرد: خوشبختانه اردبیل میزبان شایسته‌ای برای برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا است و اگر این استان بتواند این مسابقات را به نحو احسن برگزار کند، می‌تواند میزبان مسابقات بزرگ بین‌المللی سالنی باشد.

وی با اشاره به این‌که خوشبختانه در اردبیل شاهد کار تیمی هستیم، افزود: کار تیمی نشان‌دهنده عزم نیروها برای برگزاری مسابقات است که این موضوع در استان اردبیل به خوبی مشاهده می‌شود و اگر برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا به نحو احسن برگزار شود در آینده شاهد برگزاری مسابقات بزرگ بین‌المللی سالنی نیز در این استان خواهیم بود که در حقیقت این موضوع فرصت بزرگی برای استان اردبیل است.

 نماینده ایرانی کنفدراسیون والیبال آسیا گفت: برطرف کردن موانع و مشکلات موجود برای رفع نواقصات باقی‌مانده از جمله مهمترین اقداماتی است که باید در دستور کاری قرار داده شود و اقدامات لازم در این زمینه هر چه سریعتر انجام شود تا شاهد بهبود روند کارها قبل از شروع رقابتها باشیم.

درخشنده با اشاره به عدم حضور فیلیپین در مسابقات والیبال امیدهای آسیا بیان کرد: به همین دلیل این مسابقات با حضور 11 تیم برگزار خواهد شد و این تیم به دلیل اختلافات عدیده موجود در فدراسیون والیبال این کشور توسط کنفدراسیون از این رقابتها کنار گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با تلاش همه‌جانبه مسئولین مربوطه شاهد برگزاری هر چه باشکوه این مسابقات باشیم و با میزبانی استان اردبیل برگزاری مسابقات را به بهترین شکل رقم بزنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606927
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.