به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل اظهار کرد: میزبانی برگزاری رقابتهای بین‌المللی ورزشی در هر نقطه از کشور نشان‌دهنده وجود امنیت و شرایط مناسب در کشور است که این موضوع سبب افزایش اعتبار مملکت اسلامی شده و نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را که درصدد انحراف اذهان عمومی هستند، خنثی می‌کند.

وی با اشاره به این‌که برگزاری رقابتهای بین‌المللی ورزشی به اعتبار استان می‌افزاید، افزود: نیاز است از این فرصت طلایی و ویژه برای معرفی قابلیتهای بی‌نظیر منطقه استفاده شود تا بتوانیم از این طریق رشد و توسعه منطقه را در آینده‌ای نزدیک شاهد باشیم و به اهداف مورد نظر در رابطه با موفقیتهای گردشگری و اقتصادی دست یابیم.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: خوشبختانه برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا در استان اردبیل گواه از شایستگی مدیریت استانی است که به همین منظور برای برگزاری مسابقات پیش‌رو نباید از هیچ تلاشی دریغ شود و امیدواریم بتوانیم با برگزاری باشکوه و منظم مسابقات افتخارات بزرگی را برای میهن اسلامی خویش به دست آوریم.

آیت‌الله عاملی بیان کرد: برگزاری این مسابقات در کشور ایران نشان دهنده ثبات و داشتن امنیت در آن است و این موضوع با تمامی موارد مشابه از جمله ورود و خروج گردشگران، برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی و رقابتهای ورزشی به تثبیت می‌رسد.

وی با بیان این‌که برگزاری رقابتهای والیبال امیدهای آسیا در اردبیل بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: در این زمینه نیاز است مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شخصیتهای حقوقی و حقیقی اقتصادی این فرصت را غنیمت شمرده و برای رشد و ترقی استان گامهای اساسی بردارند.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل افزود: استان اردبیل از طریق شبکه‌های تلویزیونی در ایام برگزاری این مسابقات در معرض دید بسیاری از افراد در کشورهای مختلف قرار خواهند گرفت که انتظار داریم این موضوع برای معرفی جاذبه‌های کم‌نظیر و بی‌نظیر گردشگری استان اردبیل مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607091
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.