به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اهمیت مطالبات و خواسته‌های مردم اصلاح معابر شهری از جمله مهمترین اقداماتی است که هم‌اکنون در دستور کار قرار داده شده و امیدواریم بتوانیم در کمترین زمان ممکن عملیات بهسازی معابر شهری را به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به این‌‌که مهمترین هدف ما بهبود تردد شهروندان است، افزود: نباید از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نشود، بلکه باید با تلاش و اهتمام جدی نیروهای شهرداری اجرای این پروژه‌ مهم عمرانی را هر چه سریعتر به اتمام برسانیم و از این طریق شاهد بهبود وضعیت معابر شهری باشیم.

شهردار اردبیل با بیان این‌که زمستان سال گذشته شاهد تخریب جدی آسفالت بودیم، بیان کرد: مشکلات موجود در رابطه با وضعیت جوی هوای زمستان سال گذشته سبب شده که آسفالت‌گذاری معابر شهری در اولویت قرار داده شود و نیاز است که اقدامات لازم برای آسفالت‌ریزی هر چه سریعتر آغاز شود.

لطف‌اللهیان بیان کرد: همزمان با شروع عملیات اجرایی پروژه‌های مختلف عمرانی در سطح شهر، زیرسازی، آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری معابر نیز آغاز  شده است که براساس پیش‌بینی‌های انجام شده انتظار می‌رود اجرای این طرح  30 میلیارد تومان اعتبار نیاز داشته باشد.

وی تصریح کرد:با توجه به مساعد شدن شرایط جوی عملیات عمرانی در سطح شهر اردبیل با جدیت شروع می‌شود و امیدواریم در کمترین زمان ممکن اجرای این عملیات را به پایان رسانده و شاهد بهبود وضعیت معابر در آینده‌ای نزدیک باشیم که به همین منظور در حال حاضر تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610839
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.