به گزارش خبرنگار ایرنا، علی رحمتی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: راه ارتباطی خلخال به گیوی از 17 فروردین ماه به علت ریزش سنگ و جلوگیری از خطرات احتمالی با تصویب شورای ترافیک مسدود شده و عملیات اصلاح و ایمن سازی ان بسرعت در حال اجراست.
وی افزود: ریزش سنگ در طول مسیر خلخال به گیوی واز محل کارگاه سد گیوی تا شهر گیوی در طول زمستان سال گذشته وبهار امسال بدلیل بارندگی وریزش مدام سنگ برای خودروهای عبوری خطر ساز شده بود.
وی اظهار کرد: این راه ارتباطی بدلیل احتمال ریزش سنگ ، جهت انجام عملیات برداشت تارشه های سنگی ،رفع موانع وایمن سازی جاده مسدود شده وخودروهایی که قصد تردد از خلخال به سمت گیوی ویا بالعکس را دارند می توانند از جاده جایگزین خلخال به فیروزآباد استفاده کنند.
رحمتی با تقدیر از همکاری اهالی منطقه بیان کرد: تلاش مجموعه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ارائه خدمات بهتر، سفر ایمن و راحت توام با آرامش برای هموطنان است.
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: عملیات ایمن سازی وترانشه برداری سنگ با سرعت بصورت امانی و پیمانی و از محل اعتبارات شهرستانی با قوت ادامه دارد و سعی می شود پیش از پایان اردیبهشت بازگشایی شود.
شهرستان کوثر در 85 کیلومتری و خلخال نیز در 105 کیلومتری جنوب اردبیل واقع می باشند.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار هنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.