به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی یوسف‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: به منظور ایمن‌سازی و ترانشه‌‌برداری سنگ راه خلخال -گیوی تا اطلاع ثانوی برای تامین سلامتی مردم مسدود شده و مسیر دیگری به عنوان جاده جایگزین در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به این‌که این راه ارتباطی تا اطلاع ثانوی مسدود است، افزود: با توجه به این‌که حد فاصل شهر گیوی تا محل سد گیوی به دلیل احتمال ریزش سنگ نیازمند ایمن‌سازی و عملیات برداشت ترانشه‌های سنگی است به همین منظور در نظر داریم تا بهبود وضعیت این جاده از جاده جایگزین استفاده شود تا بتوانیم از این طریق از وقوع حوادث ناگوار تا حد امکان جلوگیری کنیم.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: جاده خلخال - فیروزآباد به عنوان جاده جایگزین برای راه خلخال - گیوی انتخاب شده و انتظار می‌رود تا اطلاع ثانوی رانندگان برای تردد این مسیر را انتخاب کنند تا بتوانیم از این طریق اقدامات لازم را هر چه سریعتر انجام داده و راه خلخال - گیوی را در کمترین زمان ممکن بازگشایی کنیم.

یوسف‌زاده بیان کرد: تمامی اهداف ما جلوگیری از حوادث و اتفاقات احتمالی است که به همین منظور از همگان انتظار داریم مشارکت و همکاریهای همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شوند تا بتوانیم از این طریق از ناامنی‌ها و وقوع حوادث احتمالی در جاده‌ها جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: ریزش سنگ در طول مسیر راه خلخال به گیوی و از محل کارگاه سد گیوی تا شهر گیوی در طول زمستان سال گذشته و بهار امسال به دلیل بارندگیها و ریزش مدام سنگ بر روی خودروهای عبوری خطرساز شده بود که به همین منظور هم‌اکنون عملیات ایمن‌سازی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607104
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.