علی دولتی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: طبق بررسیهای نقشه‌های هواشناسی مشخص شده که طی امروز جوی نسبتا آرام گاهی با وزش باد در سطح استان حاکم شده ولی از فردا به تدریج بر میزان ابر و سرعت وزش باد افزوده شده و در برخی از مناطق استان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به این‌که وزش باد طی روزهای جمعه تا یکشنبه هفته آینده تند تا نسبتا شدید خواهد بود، افزود: وزش باد تند در برخی مناطق استان با کاهش دما همراه خواهد بود و اطلاعیه‌های هواشناسی عواقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: در هفته آینده نوسانات شدید دمایی در سطح استان اردبیل رخ خواهد داد به طوری که در روز دوشنبه کاهش محسوس دما بین هشت تا 12 درجه و در روز پنجشنبه افزایش محسوس دما بین هفت تا 14 درجه سانتی‌گراد انتظار می‌رود.

دولتی‌مهر بیان کرد: بیشنه دمای شهرهای استان اردبیل طی امروز به ترتیب از کمترین به بیشترین در شهرستان گرمی با 15 درجه سانتی‌گراد، شهرستان خلخال 16 درجه سانتی‌گراد، شهرستانهای پارس‌آباد و بیله‌سوار 17 درجه سانتی‌گراد، شهرستانهای مشگین‌شهر، نمین و سرعین 18 درجه سانتی‌گراد، شهرستان نیر 19 درجه سانتی‌گراد، فرودگاه و اردبیل 20 درجه سانتی‌گراد و شهرستان کوثر 22 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

وی تصریح کرد: طبق اطلاعیه‌های هواشناسی امروز شاهد هوای بهاری هستیم و از فردا نیز وزش باد در مناطق مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606887
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.