به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ علی رحمتی تصریح کرد : با توجه به دلایلی از جمله ایمن‌سازی تراشه‌های سنگی از کیلومتر چهار به طول یک کیلومتر محور کوثر - خلخال مسدود خواهد شد و مسیر دیگری به عنوان جایگزین در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به این‌که انسداد این محور از 16 فروردین ماه شروع شده است، افزود: زمان بازگشایی آن سریعا به مردم اطلا‌ع‌رسانی می‌شود و تا آن زمان محور اصلی خلخال - فیروزآباد برای تردد رانندگان در نظر گرفته شده است و با توجه به این‌که وضعیت مطلوبی دارد می‌تواند مورد استفاده رانندگان و ترددکنندگان قرار بگیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: امیدواریم رانندگان با رعایت نکات ایمنی ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر در رابطه با حفظ سلامتی جان مردم رهنمون شوند تا بتوانیم از این طریق اقدامات لازم را هر چه سریعتر انجام داده و محور کوثر - خلخال را در کمترین زمان ممکن بازگشایی کنیم.

رحمتی بیان کرد: تمامی اهداف ما جلوگیری از حوادث و اتفاقات احتمالی است که به همین منظور از همگان انتظار داریم مشارکت و همکاریهای همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شوند تا بتوانیم از این طریق از ناامنی‌ها و مشکلات موجود در جاده‌ها جلوگیری کنیم.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610377
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.