به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ علی رحمتی در جلسه تشریح اقدامات راهداری اردبیل اظهار کرد: نوسازی ماشین‌آلات راهداری و ناوگان راهداری اردبیل از جمله اقداماتی است که برای امسال در نظر گرفته شده و در حال حاضر پنج دستگاه تویوتا خریداری شده و در حال شماره‌گذاری است.

وی با اشاره به این‌که بهره‌برداری از سه پاسگاه راهداری در اردبیل از دیگر مواردی است که برای سال جدید در نظر گرفته شده است، افزود: این سه پایگاه در شهرستان گرمی، نمین و سرچم به بهره‌برداری می‌رسد و امیدواریم بتوانیم با بهره‌برداری از این سه پاسگاه گامهای موثری در رابطه با بهبود وضعیت جاده‌ها برداریم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: عملیات روکش آسفالت جاده‌ها یکی از مهمترین اهدافی است که توسط دستگاههای اجرایی در دستور کار قرار داده شده که امیدواریم با همکاری و مشارکت دستگاههای اجرایی بتوانیم عملیات روکش آسفالت را در آینده‌ای نزدیک به اتمام برسانیم.

رحمتی با اشاره به این‌که آموزش وانت‌بارها و نحوه عبور و مرور ادوات کشاورزی از جمله دیگر اقداماتی است که برای سال جدید در دستور کار قرار داده شده است، بیان کرد: آموزش رانندگی و رعایت نکات ایمنی به رانندگان و عابران پیاده باید مبنای کار همگان باشد تا بتوانیم از این طریق به تمامی اهداف مورد نظر در رابطه با کاهش تلفات و حوادث احتمالی برسیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت و همکاری دستگاههای اجرایی و مسئولین مربوطه گامهای موثری در رابطه با بهبود وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان برداریم و با انجام اقدامات در نظر گرفته شده برای سال جدید هر چه سریعتر به اهداف مورد نظر دست یابیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 610366
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.