به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشتبری در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: ایران یک کشور بسیار مقتدر و تاثیرگذار در منطقه و جهان است و با نزدیک شدن به موعد انتخابات تمام نظرها به سمت ایران متمرکز شده است.
وی با دعوت از مردم به حضور گسترده و با شکوه در صحنه انتخابات ریاست جمهوری و شورهای اسلامی شهر و روستا گفت: حضور حداکثری در این دوره از انتخابات فارغ از هر گونه گرایش سیاسی و جناحی اصل مهمی در برگزاری انتخابات کشور است و ملت ایران یک بار دیگر با حضور حماسی خود در این دوره از انتخابات دشمنان نظام و اسلام را مایوس خواهند کرد.
خطیب جمعه خلخال اظهار کرد: تاثیر انتخابات ایران در مناسبات سیاسی ، اقتصادی و نظامی کشورهای مختلف دنیا سبب شده تا در این دوره از انتخابات نیز همانند انتخابات دوره های گذشته همه نگاه ها به سوی ایران اسلامی متمرکز شود.
وی تعریف و یا تخریب دشمن از نامزدهای تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان را از معیارهای مهم انتخابات در پیش رو اعلام و اظهار کرد: شورای نگهبان حداقل صلاحیت نامزدها را تایید می کند و تایید حداکثر صلاحیت نامزدها بعهده مردم با بصیرت و آگاه کشور است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از عملکرد شهردار خلخال در عمران شهری گفت: برخی از کارهای عمرانی خرابی هایی را نیز بهمراه خواهد داشت که انتظار می رود مردم خلخال با صبر و تحمل در کارهای عمرانی شهرداری را همراهی و شهردار نیز بر روی مسائل و مشکلات اصلی شهر متمرکز شده ، محدودیت فصل کاری در خلخال را در نظر داشته و به خواسته های شهروندان اهمیت دهد.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.