مجید فرزین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: خبر ثبت‌نامم در کتاب گینس مرا بسیار  خوشحال و خرسند کرد و این افتخار برایم همانند کسب مدال طلای پارالمپیک 2016 بود که از کسب این افتخار بزرگ بسیار خرسند هستم.

وی با اشاره به این‌که امروز از رسانه‌ها و خبرگزاریها خبر ثبت‌نام خود را در بین رکوردداران دیدم بسیار خوشحال شدم و متاسفانه تاکنون هیچ یک از مسئولین استان اردبیل حتی یک تبریک خشک و خالی هم به خاطر کسب این افتخار بزرگ به من نگفتند که این جای تاسف و نگرانی دارد.

قهرمان پارالمپیک 2016 با بیان این‌که امروز توانستم افتخاری بزرگ برای کشورمان به دست آورم بسیار خوشحالم، گفت: مهمترین هدف من به اهتراز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران و خشنودی مقام معظم رهبری است که در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

فرزین با ابراز گلایه شدید از مسئولین ورزشی استان اظهار کرد:‌ متاسفانه بعد از قهرمانی در پارالمپیک 2016 مسئولین ورزشی استان یک تشکر کوچک هم از بنده نکردند و همیشه مورد کم‌لطفی و بی‌مهری مسئولین قرار گرفته‌ام.

وی با بیان این‌که متاسفانه بنده هنوز بیکار هستم، تصریح کرد: علی‌رغم این‌که مدرک فوق لیسانس دارم و دانشجوی دکتری هستم ولی مهمترین دغدغه من در حال حاضر بیکاری است که این امر برای یک ورزشکار و قهرمان جهان و پارالمپیک جای تاسف دارد که نیاز بود بیش از این بنده را مورد حمایت قرار می‌دادند.

فرزین با بیان این‌که مسئولین استان اردبیل بارها برای رفع دغدغه بیکاری به من قول داده‌اند، بیان کرد:‌ متاسفانه این قولها در حد حرف بوده و همچنان محقق نشده است.

قهرمان پارالمپیک 2016  با اشاره به این‌که من تاکنون 14 مدال بین‌المللی کسب کرده‌ام، گفت: تنها ورزشکار ایرانی هستم که توانستم در دو پارالمپیک پشت سرهم مدال کسب کنم که این یک افتخار بزرگ برای ملت ایران است.

فرزین تصریح کرد: خداوند منان را به خاطر این‌که همیشه لطفش شامل حال من شده است سپاسگزارم و امروز با شنیدن خبر ثبت‌نامم در رکورد گینس اشک شوق بر چشمانم جاری شد و از این پس نیز به امید خداوند تمام تلاش خود را می‌کنم که همیشه برای کشورم افتخارآفرین باشیم.

وی با بیان این‌که در حال حاضر خود را برای مسابقات 2017 جهانی مکزیک آماده می‌کنم، افزود: امیدواریم بتوانم با اهتراز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات بار دیگر خوشحالی و خرسندی را به ملت ایران بازگردانم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605771
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.