به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت‌الاسلام محمدرضا ابوالفضلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بجنورد اظهار داشت: چنانچه مسئولی با رفتار و عمل خود مردم را دلسرد کند این رفتار او خیانت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ابتدای سال و در مشهد مقدس تصریح کرد: ایشان در سخنرانی خود نسبت به وضعیت اشتغال و رکود حاصل در بازار بجای مسئولان اظهار شرمساری کرد.

ابوالفضلی تصریح کرد: تمام مسئولان باید برای حل مشکلات بیکاری و رکود تلاش کنند و این‌طور نیست که صرفاً افراد خاصی درگیر حل مشکلات باشند البته نقش دولتمردان دراین‌بین پررنگ‌تر است.

امام‌جمعه موقت بجنورد با اشاره به سالروز 12 فروردین افزود: این روز یکی از اعیاد بزرگ ملت ایران است چراکه مردم در پاسخ به ندای رهبر کبیر انقلاب در پای صندوق‌های رأی حضور یافته و با اکثریت آرا به‌نظام جمهوری اسلامی رأی مثبت داده و به حکومت دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی پایان دادند.

 ابوالفضلی بابیان اینکه ایران اسلامی قبل از آن تاریخ، ناشناخته بود و امروز به برکت انقلاب اسلامی نه‌تنها در جهان شناخته‌شده بلکه به‌عنوان یکی از کشورهای مقتدر منطقه مطرح است گفت: البته همه این موفقیت و دستاوردها بعد از لطف و عنایت خداوند به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های آنان است.

امام‌جمعه موقت بجنورد به 13 فروردین روز (سیزده‌بدر) نیز اشاره داشت و گفت: در فرهنگ اسلامی به موضوع طبیعت‌گردی اشاره‌شده است اما باید دقت داشته باشیم که این طبیعت همچون امانتی در دست ماست که باید از آن محافظت کنیم.

ابوالفضلی درباره نحسی این روز نیز گفت: در فرهنگ اسلام و یا در فرهنگ کهن ایران دراین‌باره صحبتی نشده و نباید خود را درگیر خرافات کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605392
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.